Hvad svarer en str. 10 år til...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.321 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Aves..

nogen der lige hurtigt kan hjælpe mig med det...sidder og prøver at finde billigt tøj til min 8 årige, men kan ikke finde ud af om str. 10 er passende eller for lille for der står ikke hvad den svarer til i højde...nogen der ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

bullerbassen

nogen der lige hurtigt kan hjælpe mig med det...sidder og prøver at finde billigt tøj til min 8 årige, men kan ikke finde ud af om str. 10 er passende eller for lille for der står ikke hvad den svarer til i højde...nogen der ved?

Hej

Det kommer jo meget an på hvordan han / hun er i str . Vi har lige haft besøg igår af en dreng på 8 år som bruger str 146 i trøjer.

Her er mine drenge 9 år ( bliver 10 til maj ) De er alm i str og bruger str 10 i trøjer - Bukser er lidt forskelligt efter hvor lange de er. De har brugt den str et stykke tid nu.

Nu ved jeg ikke om det er en dreng eller pige du har men har en annonce herinde med trøjer str 9/10 år ( ved ikke om du handler brugt )

Der er mærker som D-xel - Nike - H&M - Pompdelux - Minymo

Måler gerne længden

https://www.baby.dk/debat/80989pi1/toej--drenge/haettetroejer-str-10-aar--dxel--hm--exit--nike-.aspx

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Eva. skriver:

140cm

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

bullerbassen skriver:

Hej

Det kommer jo meget an på hvordan han / hun er i str . Vi har lige haft besøg igår af en dreng på 8 år som bruger str 146 i trøjer.

Her er mine drenge 9 år ( bliver 10 til maj ) De er alm i str og bruger str 10 i trøjer - Bukser er lidt forskelligt efter hvor lange de er. De har brugt den str et stykke tid nu.

Nu ved jeg ikke om det er en dreng eller pige du har men har en annonce herinde med trøjer str 9/10 år ( ved ikke om du handler brugt )

Der er mærker som D-xel - Nike - H&M - Pompdelux - Minymo

Måler gerne længden

https://www.baby.dk/debat/80989pi1/toej--drenge/haettetroejer-str-10-aar--dxel--hm--exit--nike-.aspx

Tak...så er de for små... troede det var en 146 nemlig og de ville lige kunne passe ham.

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

twinboys skriver:

140cm

Super, tak smukke...troede det var et nummer større, så nu kan jeg slette dem jeg var ved at bestille...¨øv...

Anmeld

1. januar 2011

bullerbassen

Tak...så er de for små... troede det var en 146 nemlig og de ville lige kunne passe ham.

Nå det var måske dem du havde kikket på  Hvis måler gerne

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Eva. skriver:

Super, tak smukke...troede det var et nummer større, så nu kan jeg slette dem jeg var ved at bestille...¨øv...

7år 122

8 år 128

9år er 134

10år er 140

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

Eva. skriver:

Hvor hvad bestiller du

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

twinboys skriver:

Hvor hvad bestiller du

Det var inde på prinsesser og pirater.. der er en del til halv pris...men desværre kun til den yngste af mine....Bertram kan passe meget lidt af det og Jeppe er jo alt for stor nu...øv...

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

bullerbassen skriver:

Nå det var måske dem du havde kikket på  Hvis måler gerne

Nej, det var inde på en hjemmeside...men han skal i hvert fald have 146cm...så høj er han nemlig og måske det endda er for småt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.