18+0 Abekatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Mettemus

Bavianis skriver:

Ja, det går bare hurtigt denne gang når alting bare går derudaf! Og ja nedtækking til juni er SÅ meget startet! Men du har da også nedtælling - hvornår var det du skulle ind til PK? Det er da snart!?!

Ih hvor er det bare dejligt at det går som det skal - så er det pludseligt skønt at være gravid. I må også snart have tid til en MD scanning? - Hvordan er det nu - ved i allerede at det er en dreng?

Jep, kejsersnit lige om lidt Vi holder dog datoen hemmelig for at bevare en smule spænding, og da man aldrig ved hvem som kigger med her, er det stadig kun Jens og jeg som kender datoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Bavianis

Mettemus skriver:

Ih hvor er det bare dejligt at det går som det skal - så er det pludseligt skønt at være gravid. I må også snart have tid til en MD scanning? - Hvordan er det nu - ved i allerede at det er en dreng?

Jep, kejsersnit lige om lidt Vi holder dog datoen hemmelig for at bevare en smule spænding, og da man aldrig ved hvem som kigger med her, er det stadig kun Jens og jeg som kender datoen

Det er da en god idé - og jeg beundrer dig at du kan "holde spændingen" - det er jeg selv vildt dårlig til...

Vi ved det er en lille dreng, det kunne man tydeligt se på sidste scanning (vi får jo en del ekstra pga det med August), og vi skal til MD d. 19. januar. 

Jeg glæder mig så meget til at læse din FB og høre hvordan det hele gik - OG se vidunderet!!! 

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Baagøe skriver:

Vi skal også snart se din mave igen, Line

Satser på billeder på fredag 30+0 (Det kan umuligt passe )

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Line&Liam skriver:

Satser på billeder på fredag 30+0 (Det kan umuligt passe )

Det er for vildt. Så er det jo lige om lidt. Kan huske, da vi fulgtes ad med Liam og Laura i maverne

Anmeld

1. januar 2011

Sofia

Du ser så smækker ud!!

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Du ser så smækker ud!!

Tusind tak skal du have

Skal vi ikke også snart se mavebilleder fra dig??

Anmeld

1. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Tusind tak skal du have

Skal vi ikke også snart se mavebilleder fra dig??

Jo jeg har faktisk netop smidt et billede herind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.