jeg er trist og har brug for vægt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Mor1012

jeg fødte min datter for 7 uger siden men jeg mangler at tabe 10kg. jeg ser frygtelig ug når jeg får mast mig i mit tøj. jeg ønsker at tabe mig, hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Pige2009

Emilie2010 skriver:

jeg fødte min datter for 7 uger siden men jeg mangler at tabe 10kg. jeg ser frygtelig ug når jeg får mast mig i mit tøj. jeg ønsker at tabe mig, hvordan

Det kommer stille og roligt. Især hvis du ammer. Tænk på at det også har været jul. Jeg er sikker på du sagtens kan tabe de ekstra kilo i den kommende tid

Grøntsager og et minimum indtag af søde sage bør kunne gøre det...

Anmeld

1. januar 2011

Aves..

Spis mindre og spis sundt.....men nogle har svært ved at tabe sig når de ammer, jeg tog faktisk på....nyd du dit lille barn, du skal nok tabe dig når tid er...det er næsten umuligt at tabe sig hvis man er meget træt hvilket man jo tit er med et bette barn..undersøgelser viser endda at mange tager på når de er konstant trætte.

Jeg har tabt mig når jeg var færdig med at amme, der var der først energi til det.

Held og lykke og tillykke med babylil..

Anmeld

1. januar 2011

Dinna88

Emilie2010 skriver:

Uha, jeg er ingen ekspert og sådan, men hvad med at begive dig ud i fitness? Styrke og konditionstræning, så er du godt på vej. Er du ikke så meget inde i det kan du få lagt et program. Hvis ikke du har råd/lyst til fitness kan du NEMT finde løbeprogrammer på nettet (Løb er dog noget af det hårdeste du kan begive dig ud i!)
Og så ville jeg ringe til en diætist og få lagt en kostplan. Det koster selvfølgelig også, men det er det værd, hvis ikke man har styr på alt det med kalorier, sund fedt/usundt fedt osv.  

Anmeld

1. januar 2011

Corn

Når dit barn ikke er ældre end 7 uger, så har du jo næsten lige født, så ro på. Det skal nok komme af, og din krop er jo slet ikke færdig med at "hele" efter fødslen endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.