jeg er trist og har brug for vægt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Mor1012

jeg fødte min datter for 7 uger siden men jeg mangler at tabe 10kg. jeg ser frygtelig ug når jeg får mast mig i mit tøj. jeg ønsker at tabe mig, hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Snefnug1984

Emilie2010 skriver:

jeg fødte min datter for 7 uger siden men jeg mangler at tabe 10kg. jeg ser frygtelig ug når jeg får mast mig i mit tøj. jeg ønsker at tabe mig, hvordan

Essencen i at tabe sig er at indtage mindre end man forbrænder. Det kan nok være svært med motion, når man har en lille ny, men gå, gå og gå, så ofe du kan, så du kommer ud og får forbrændt noget i løbet af dagen. Og så skal du tænke på din kost - sørg for at få flere proteiner og sundt fedt, fremfor de hurtige kulhydrater (ris, hvid brød osv.)

Hvis du mangler inspiration til netop dette, kan jeg anbefale det nye nr. af Iform, som sætter fokus på at tabe det rigtige fedt

Anmeld

2. januar 2011

Kloster

Emilie2010 skriver:

Jeg synes, du skal rulle nogle ture med barnevognen. Få nogle kilometer under skoene i det skønne frost/forårsvejr også tænk over, hvad du kommer i munden.

Nu ved jeg ikke om du ammer. Ellers skal du være meget obs på hvad du skærer væk fra din kost.

Held og lykke med det

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.