Play2learn gåvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

FruEllingsen

Godt nytår alle sammen

Er der nogle af jer der har erfaringer med play2learn gåvognen????

Og hvad synes i om den? er den værd at bruge penge på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Skouboe

Min datter elskede den og den kan bruges helt fra de kan sidde selv. Eneste problem vi havde var at man ikke kan justere modstanden på den, så den kan køre langsomt. Den kan kun køre normalt eller man kan låse hjulene så den ikke kan køre.

Anmeld

1. januar 2011

Noneother

Hvis det er den der man kan gå med, og ikke "i", så har vi den herhjemme...

og indtil videre er vi rigtig glade for den. Nu er han jo kun i siddestadiet, men den er sikkert osse rigtig god når han begynder at gå

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

Noneother skriver:

Hvis det er den der man kan gå med, og ikke "i", så har vi den herhjemme...

og indtil videre er vi rigtig glade for den. Nu er han jo kun i siddestadiet, men den er sikkert osse rigtig god når han begynder at gå

Det er den man kan gå med

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

Skouboe skriver:

Min datter elskede den og den kan bruges helt fra de kan sidde selv. Eneste problem vi havde var at man ikke kan justere modstanden på den, så den kan køre langsomt. Den kan kun køre normalt eller man kan låse hjulene så den ikke kan køre.

Kan du huske om den er stabil nok hvis de prøver at rejse sig op af den??

Anmeld

1. januar 2011

Skouboe

Drømmer skriver:

Kan du huske om den er stabil nok hvis de prøver at rejse sig op af den??

Det kommer an på hvor hårde de er ved den. Jeg gjorde det at jeg satte den op mod noget fast, fx en væg eller et bord i starten - så stod min datter og legede med alle knapperne. Da hun var blevet bedre til at rejse sig ved den, kunne den sagtens stå midt i rummet med bremsen slået til og til sidst behøvede den ikke engang at være bremset.

Anmeld

1. januar 2011

Fru'Rugaard

Vi har den der hedder "2i1" gåvogn, fra Kære Børn, men de kan næsten det samme og vores datter syntes at den er meget sjov, hun kan dog ikke gå ved en endnu, men hun elsker at sidde ved den og lege med den

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.