Kan i tyde min cyklus mon? Lidt rodet og tæt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

kejm

Hej med jer piger

jeg har læst og læst og troede at NU havde jeg styr på det med div. tegn.Men jeg tror jeg googler og læser lidt for meget  Mon i kan hjælpe mig med at tyde hvordan det ser ud emd min cyklus tegn for jeg er helt forvirret nu.Undskyld jeg er lidt detaljeret, men er helt ny i det her gravidtets noget og har ikke andre jeg kan tale med om det lige for tiden. Men det ser sådan her ud

1-4 mens
5-7 ingenting
8 klumpet klar udflåd
9-11 klar æggehvide med tykke strenge i. Øm, jag, stik og følsomt underliv  ( masser af sex)
12-16 lotion

og det er hvor jeg er lige nu. Men læser jeg på tegn for det, så er det rodet rundt ift. "forskrifterne) og jeg kan ikke rigtig finde rundt i det og hvornår det ene og det andet. Min mand kommer hjem i dag og vi skal naturligvis hygge os...som altid Jeg har i 11-13 været totalt oppustet og haft meget ømme nipples

De smerter jeg fik i 9-11 hører vel til ægløsningen og er det ikke meget tidligt? Og mit udflåd- gud hvor kommer det her tæt på, bær over med mig, var som æggehvide, der er beskrevet i det  her link http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-308.htm Baegefter er jeg så på lotion, altså nu.  Så iflg., det der link er jeg sprunget noget over, "klæbende/gummi" og min lotion er kommer efter æggehviden.

Mon nogen kan hjælpe en novice lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Mellepige

kejm skriver:

Hej med jer piger

jeg har læst og læst og troede at NU havde jeg styr på det med div. tegn.Men jeg tror jeg googler og læser lidt for meget  Mon i kan hjælpe mig med at tyde hvordan det ser ud emd min cyklus tegn for jeg er helt forvirret nu.Undskyld jeg er lidt detaljeret, men er helt ny i det her gravidtets noget og har ikke andre jeg kan tale med om det lige for tiden. Men det ser sådan her ud

1-4 mens
5-7 ingenting
8 klumpet klar udflåd
9-11 klar æggehvide med tykke strenge i. Øm, jag, stik og følsomt underliv  ( masser af sex)
12-16 lotion

og det er hvor jeg er lige nu. Men læser jeg på tegn for det, så er det rodet rundt ift. "forskrifterne) og jeg kan ikke rigtig finde rundt i det og hvornår det ene og det andet. Min mand kommer hjem i dag og vi skal naturligvis hygge os...som altid Jeg har i 11-13 været totalt oppustet og haft meget ømme nipples

De smerter jeg fik i 9-11 hører vel til ægløsningen og er det ikke meget tidligt? Og mit udflåd- gud hvor kommer det her tæt på, bær over med mig, var som æggehvide, der er beskrevet i det  her link http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-308.htm Baegefter er jeg så på lotion, altså nu.  Så iflg., det der link er jeg sprunget noget over, "klæbende/gummi" og min lotion er kommer efter æggehviden.

Mon nogen kan hjælpe en novice lidt?

Hvis jeg havde været dig, havde jeg bestilt nogle billige ÆL test på nettet, for at finde det præcise tidspunkt hvor du har æl på..

Jeg har bestilt dem billigt på nettet. det hjalp en helt del, for da jeg beregnede mit æl-tidspunkt her på nettet var den helt forkert på den..

ellers kan det her link måske hjælpe, hvis du ikke allerede har prøvet og lave sådan en  

http://www.min-mave.dk/beregn-aegloesning.htm

Anmeld

3. januar 2011

kejm

Tak for dit svar. Jeg bor ikke i Danmark og det vil være meget dyrt i porto- 264 kr, så det må vente, hvis det bliver aktuelt. Jeg har heller ikke set at de har dem her.

Jeg har prøvet den beregner, men har kun min første mens. at gå udfra. Jeg er nok bare utålmodig. Jeg synes min tegn er lidt blandede. Nu har jeg siden lørdag haft lidt ondt i lænden og det har enkelt gang trukket ned i underlivet, samme side som ellers har været øm

Jeg må prøve med en omgang tålmodighed og se hvad der sker/ikke sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.