Hej med jer piger
jeg har læst og læst og troede at NU havde jeg styr på det med div. tegn.Men jeg tror jeg googler og læser lidt for meget
Mon i kan hjælpe mig med at tyde hvordan det ser ud emd min cyklus tegn for jeg er helt forvirret nu.Undskyld jeg er lidt detaljeret, men er helt ny i det her gravidtets noget og har ikke andre jeg kan tale med om det lige for tiden. Men det ser sådan her ud
1-4 mens
5-7 ingenting
8 klumpet klar udflåd
9-11 klar æggehvide med tykke strenge i. Øm, jag, stik og følsomt underliv ( masser af sex)
12-16 lotion
og det er hvor jeg er lige nu. Men læser jeg på tegn for det, så er det rodet rundt ift. "forskrifterne) og jeg kan ikke rigtig finde rundt i det og hvornår det ene og det andet. Min mand kommer hjem i dag og vi skal naturligvis hygge os...som altid
Jeg har i 11-13 været totalt oppustet og haft meget ømme nipples 
De smerter jeg fik i 9-11 hører vel til ægløsningen og er det ikke meget tidligt? Og mit udflåd- gud hvor kommer det her tæt på, bær over med mig, var som æggehvide, der er beskrevet i det her link http://www.min-mave.dk/find-din-aegloesning/article-308.htm Baegefter er jeg så på lotion, altså nu. Så iflg., det der link er jeg sprunget noget over, "klæbende/gummi" og min lotion er kommer efter æggehviden.
Mon nogen kan hjælpe en novice lidt?
Anmeld