Hei!
Jeg er en enslig Norsk mann i førtiårene som kunne tenke meg å komme i kontakt med en kvinne som har ønsker om å få barn!
Hej med dig.
Jeg håber du finder hvad du søger.
Jeg selv er lykkeligt afsat. Så det er ikke derfor jeg besvarer dit indlæg.
Men jeg undrede mig lidt over (og tænkte først - "gad vide om det overhovedet er en reel person, som virkelig er seriøs?!")
For HVIS du virkelig søger at finde en partner, så ville det nok være oplagt, at fortælle lidt mere om dig selv OG måske vove pelsen og vise hvem du er (foto)!)
Der er slet ingen oplysninger om dig, overhovedet, andet end du søger en partner, som ønsker at få børn..... Hvad med
- Hvor gammel er du? (undskyld, har netop opdaget, at du HAR skrevet om din alder)
- Hvor i landet er du fra ...Norge? - Eller Jylland? Eller Kbh?
- Hvad kan du godt lide, og hvad interesserer du dig for?
- Oooog så videre 
Nu er dette jo heller ikke en rigtig dating-side. Men jeg forstår godt, og syntes fint om din tanke, at du opretter den herinde. For hvis du virkelig søger og ønsker dig en kæreste og familie, så ville dette nok være et OK sted, at søge efter en seriøs partner, fremfor scor.dk eller dating.dk, mm. ....Eller, det aner jeg i virkeligheden slet ingenting om, men det vil jeg tro...
Jeg kan jo i pricippet også være fuldstændig ligeglad. Jeg har som sagt selv både mand og børn, og søger bestemt ikke efter noget.
Men jeg fik bare sådan lyst til at opfordre dig til, at udvidde dit indlæg med mere (seriøst) info. Ellers tror jeg ikke rigtigt, at du vil få nogle tilbagemeldinger.
Hvis du er fake, så er det plat.
Men hvis du er reel nok, så håber jeg, at du finder, hvad du leder efter.
Men en god start vil så nok være, at du går all-in, og gør dig lidt mere umage i din beskrivelse + at du viser at du ER OPRIGTIG ved at turde stå frem og have et foto på af dig selv. Så tror jeg ihvertfald, at dine chancer vil stige markant for, at der er nogle, som kan finde på, at melde tilbage til dig.
Jeg håber det er forståeligt, hvad jeg skriver.
Og det er ment godt, og ikke for at blande mig og være træls 
Godt nytår! Og gid 2011 må blive året, hvor du finder hende