Hei!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.299 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. december 2010

norsk

Hei!

Jeg er en enslig Norsk mann i førtiårene som kunne tenke meg å komme i kontakt med en kvinne som har ønsker om å få barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

JustAnotherName

Hei!

Jeg er en enslig Norsk mann i førtiårene som kunne tenke meg å komme i kontakt med en kvinne som har ønsker om å få barn!

Hej med dig.

Jeg håber du finder hvad du søger.
Jeg selv er lykkeligt afsat. Så det er ikke derfor jeg besvarer dit indlæg.

Men jeg undrede mig lidt over (og tænkte først - "gad vide om det overhovedet er en reel person, som virkelig er seriøs?!")
For HVIS du virkelig søger at finde en partner, så ville det nok være oplagt, at fortælle lidt mere om dig selv OG måske vove pelsen og vise hvem du er (foto)!)

Der er slet ingen oplysninger om dig, overhovedet, andet end du søger en partner, som ønsker at få børn..... Hvad med
- Hvor gammel er du? (undskyld, har netop opdaget, at du HAR skrevet om din alder)
- Hvor i landet er du fra ...Norge? - Eller Jylland? Eller Kbh?
- Hvad kan du godt lide, og hvad interesserer du dig for?
- Oooog så videre 

Nu er dette jo heller ikke en rigtig dating-side. Men jeg forstår godt, og syntes fint om din tanke, at du opretter den herinde. For hvis du virkelig søger og ønsker dig en kæreste og familie, så ville dette nok være et OK sted, at søge efter en seriøs partner, fremfor scor.dk eller dating.dk, mm. ....Eller, det aner jeg i virkeligheden slet ingenting om, men det vil jeg tro...

Jeg kan jo i pricippet også være fuldstændig ligeglad. Jeg har som sagt selv både mand og børn, og søger bestemt ikke efter noget.
Men jeg fik bare sådan lyst til at opfordre dig til, at udvidde dit indlæg med mere (seriøst) info. Ellers tror jeg ikke rigtigt, at du vil få nogle tilbagemeldinger.

Hvis du er fake, så er det plat.
Men hvis du er reel nok, så håber jeg, at du finder, hvad du leder efter.
Men en god start vil så nok være, at du går all-in, og gør dig lidt mere umage i din beskrivelse + at du viser at du ER OPRIGTIG ved  at turde stå frem og have et foto på af dig selv. Så tror jeg ihvertfald, at dine chancer vil stige markant for, at der er nogle, som kan finde på, at melde tilbage til dig.

Jeg håber det er forståeligt, hvad jeg skriver.
Og det er ment godt, og ikke for at blande mig og være træls

Godt nytår! Og gid 2011 må blive året, hvor du finder hende  

Anmeld

31. december 2010

norsk

Takker!

Mulig jeg burde tenke litt over dine synspunkt!

Anmeld

31. december 2010

JustAnotherName

norsk skriver:

Takker!

Mulig jeg burde tenke litt over dine synspunkt!

Det er helt op til dig. Men jeg tror bestemt, at det vil øge dine chancer

Anmeld

31. december 2010

dorthemus

JustAnotherName skriver:

Det er helt op til dig. Men jeg tror bestemt, at det vil øge dine chancer

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Jeg er altså en singel Norsk mann! Føler det er litt vanskelig å formulere seg i denne settingen! Tror at den som måtte være interessert får ta kontakt så skal jeg prøve å gi mer utfyllende informasjon!

Dette er absolutt et seriøst innlegg!

Anmeld

2. januar 2011

SussieThyssen

norsk skriver:

Jeg er altså en singel Norsk mann! Føler det er litt vanskelig å formulere seg i denne settingen! Tror at den som måtte være interessert får ta kontakt så skal jeg prøve å gi mer utfyllende informasjon!

Dette er absolutt et seriøst innlegg!

Hejsa nordmand
Hvis du skal finde dig en sød dansk pige, så må du se at komme mere ud af busken, som der også er skrevet ovenfor.
På med et billede og fortæl om dig selv. Og lad os lære dig at kende.
Faktisk synes jeg, din ide om at henvende dig herinde er rigtig god, omend lidt overraskende, det er jo ikke en kontaktside denne her, men friskt initiativ alligevel 
Det kræver mod at bryde med måden at gøre tingene på, så mod mangler du da ikke
Men held og lykke med jagten på kvinden i dit liv, hvis det ikke lykkes her, så finder du hende nok et andet sted derude i verden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. januar 2011

norsk

Ja det er mulig jeg er noe ordknapp! Selv om jeg vel ser på A4 familien som den ideelle i denne sammenheng, så er jeg åpen for andre løsninger også! Der er mange kvinner i dag som ikke ønsker å bo sammen med en mann og derfor velger å bli inseminert på klinikk. Tenker da at jeg kunne være åpen for en litt alternativ familieløsning der man nødvendigvis ikke bor sammen, men har barn sammen. Er altså åpen for å diskutere ulike løsninger med den som måtte ha interesse av det!

Anmeld

3. januar 2011

norsk

Se også mine innlegg under gruppen "Selvvalgt enlig mor"!

Anmeld

7. februar 2011

norsk

Dytter denne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.