Maven gør ondt (flergangsmødre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2010

L-Mortil3

Har i også en mave der gør rigtig ondt denne gang?

Kan huske jeg i første graviditet nærmest var immun for alt berøring på maven, det var bare så hyggeligt det hele.

Men i denne graviditet er min mave simpelthen så ØM over det hele, Morten skal helst ikke mærke lillebror mere end et minut eller 2, så kan jeg ikke holde ud hans hånd hviler på maven mere, her i morges da jeg slæbte rundt på Liam, "klemte" han lige knæene helt ind til mig for rigtig at kramme, og jeg var ved at bukke sammen så ondt gjorde det.

ØV hvor jeg synes det er træls, han er jo trods alt kun 1 år, og vil gerne putte, kramme, bæres, holdes om og af

Hvordan har jeres maver det her i 2. ombæring? Kan det have en sammenhæng med at jeg "liiiige" har været gravid tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Diana...

Præcis som din, man skal heller ikke røre min mave, den er så øm hele tiden. Men mon ikke det fordi det ikke er så længe siden vi har født tja jeg ved sgu ikke. Min jdm siger det er pga plukveerne men jeg synes bare den gjorde ond før plukveerne og så synes jeg bare at alt hvad der galt denne gang siger min jdm det er plukveernes skyld he he. 

Anmeld

31. december 2010

L-Mortil3

Præcis som din, man skal heller ikke røre min mave, den er så øm hele tiden. Men mon ikke det fordi det ikke er så længe siden vi har født tja jeg ved sgu ikke. Min jdm siger det er pga plukveerne men jeg synes bare den gjorde ond før plukveerne og så synes jeg bare at alt hvad der galt denne gang siger min jdm det er plukveernes skyld he he. 

Ja det kan der selvfølgelig være noget om, jeg har simpelthen også super mange pukveer i denne graviditet (1 hvert 10. minut)...

Ja hvis ikke de lige ved hvad det er, så er det garanteret plukveerne

Anmeld

31. december 2010

Tina

Jeg oplever ikke at maven er øm, men kan da værer det kommer...

Det kan da måske godt betyde noget at det ikke er så lang tid siden og at en 1-årig kræver lidt mere bæren rundt.

Tror nu også bare min mave er meget "roligt" anlagt, ved knap nok hvad en plukve er, men tror måske det kunne være meget godt hvis den begyndte at "træne" lidt mere inden fødslen denne gang.

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Tina skriver:

Jeg oplever ikke at maven er øm, men kan da værer det kommer...

Det kan da måske godt betyde noget at det ikke er så lang tid siden og at en 1-årig kræver lidt mere bæren rundt.

Tror nu også bare min mave er meget "roligt" anlagt, ved knap nok hvad en plukve er, men tror måske det kunne være meget godt hvis den begyndte at "træne" lidt mere inden fødslen denne gang.

Ja det kan jeg da egentlig godt forstå så, jeg troede faktisk de blev slemmere for hver graviditet de plukveer, men det kan jeg da høre de ikke gør

Anmeld

1. januar 2011

mortiltopiger

min er os meget øm så det er ik kun dig har os meget ondt i lænden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.