godt nytår til jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. december 2010

bette

jaaaa godt nytår... håber i får en super fantastisk aften alle sammen

nytårs klem fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Kaufie

Tak og i lige måde! Vi skal være hjemme i aften og får besøg af mine forældre, så ser frem til en stille og rolig aften med fyrværkeri hver halve time..... Bedstefar kunne ikke styre sig :-) Og så er der arrangeret legeaftale til William i morgen :-)

Anmeld

31. december 2010

Grynt

Rigtigt godt nytår til dig også. Også Rigtigt godt nytår til alle I andre lækre Juli 07 tøser

Vi er bare os selv i aften. Vi skal hygge med de små og ud at gå en tur så Aske kan fyre lidt børne krudt af sammen med faderen.

Jeg håber at 2011 bliver et super godt år.....2010 var da om noget et skod år!

Knus Tina

Anmeld

31. december 2010

linemus

Rigtig godt nytår til jer allesammen Jeg håber, I får en dejlig aften og det bedste 2011! Og så håber jeg, vi ses i det nye år.

Vi skal bare være os 6 Der skal pyntes nytårsbord til den store guldmedalje, og den 3 retters menu står på pandekager, pandekager og pandekager Så det skal nok blive godt.

Store knus Line

Anmeld

31. december 2010

Lene76

Godt nytår til jer alle.....

Håber i kommer godt ind i det nye år, som forhåbenligt blir et super dejligt år for os alle

Vi ska være hjemme i år, Johnny og jeg og ungerne.... plejer ellers at være i sommerhus ved Ebeltoft men dem vi plejer at holde med har lige fået en lille, plus faren er brandmand med vagt i år. så vi ska bare hygge os med go mad og masser af guf og sukker hehe (lige noget for min gravide mave hehe

Godt nytår girls

Anmeld

31. december 2010

Marco2

Ja rigtig godt nytår til alle lækre juli 07 sildene!!

Håber I alle får en super god aften og kommer godt ind i det nye år, så 2011 kan blive et bedre år for dem hvor 2010 ikke var et godt år.

2010 var for mit vedkommende et rigtig godt år med jobskifte og graviditet med mere. 2011 skulle gerne byde på god familieforøgelse og andre spændende ting.

Vi skal for første gang ikke til "abefest" i år, men bare være sammen med T's bror og hans kæreste samt min mor. 

Men det skal nok blive en rigtig hyggelig aften. Lækker mad og en masse drinks-ting købt ind, så jeg også kan drikke mig "stiv" i non-alkoholiske drikke  Hvordan mon en Pina-colada smager uden rom?

Men happy new year til Jer alle!!

AG

Anmeld

31. december 2010

Plysbjørnen

Rigtigt godt nytår alle sammen. håber i hver især får en fantastisk aften. 

Knus 

Anmeld

1. januar 2011

Lise

Glædelig 1. januar

Det var så 2010. Det lyder til at have været et lorteår for mange, men for mig var det et skønt år. Har været på barsel det meste af året, smukke Casper kom, vi blev gift, og jeg fik et nyt job i fødselsdagsgave, som jeg glæder mig meget til at starte med om 9 dage  Familie og venner holdt sig sunde og raske, og kom igennem året med livet i behold.

Jeg ser frem til et forhåbentlig nyt godt år. Det bliver et år med flere runde fødselsdage (min farfar, far og mand), en tilbygning der skal bygges (ser allermest frem til at det står færdigt!!!), og så det nye job. Studiet skal ha fuld skrue i år, så jeg forhåbentlig snart kan kalde mig kandidat. Men det er nok først i 2012. Håber alle omkring mig holder sig lige så sunde, raske og glade som de var i 2010, og at i alle i øvrigt får et pisse godt år

Anmeld

1. januar 2011

Tut

Glædelig 1 januar 2011.

Så starter "VORES ÅR". Vi er sikre på at vi i år vil blive forskånet for alt det vi måtte igennem i 2010.

Det starter jo super godt - sikke et smukt vejr!

God dag til jer alle - er er nogle skønne kvinder, hver og én

Anmeld

1. januar 2011

Susan1978

også rigtig glædelig 1 januar 2011 herfra.

jeg nyder lige roen, Emil sover til middag med far og Ea spiller compputer.

vi var oppe for enden af vejen hos nogle venner som også har børn og det var bare smadder hyggeligt.

ungerne gik kolde kl 01 ca og vi kørte hjem ved 3 tiden..

jeg ønsker jer alle et fantastisk år 2011.

jeg håber mit år 2011, byder på lidt mindre arbejde og lidt mere struktur og familiehygge..   dvs minder stress..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.