Den skønne knægt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

rlyn

Vi måtte en tur til lægevagten igår. Tristan havde 39.4 og får de voldsommeste hosteanfald, hvor han nogle gange næsten kaster op :S
Selv om han selvfølgelig er lidt mat i sokkerne og hurtig mister energi, så er der alligevel fuld fart på ham. Jeg ringede mest til lægen for at få at vide, om der er flere ting vi kan gøre for at lindre end det vi allerede har gang i. Lægen ville gerne se ham for at lytte til lungerne, så vi måtte ind og vække Tristan.
Med det samme sidder han smilende og er helt med på, at nu skal han i flyverdragt og ud at køre bus - han elsker at køre bus :D
Da vi kommer derud, er der 20 foran os i køen, så der er lidt ventetid. Han så på ingen måde syg ud og spænede rundt i sine hundefutter og sin cars natdragt og charmede sig ind på alle :P
heldigvis var der intet på lungerne, han skal bare have tid til at komme over sin virus.

Vi tager en taxa hjem og herhjemme får han lidt mælk og bliver puttet med det samme. 5 min efter sover han. På intet tidspunkt er han utilfreds med situationen.
Jeg er bare så stolt af vores lille mand, han tacler sådan noget i super stil (C)

Så nu må vi bare vente på han kommer helt over det...

Knus
Rikke og den tapre Tristan :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Doktor Doolittle

Åh hvor er han dejlig Rikke (L) Jeg kan lige se ham for mig, spænde rundt i venteværelset hos lægevagten :)) Og ja det er utroligt hvad børn accepterer (L)
Knus Tina

Anmeld

19. februar 2008

Charlotte_82

hihi :) sådan er det også med vores store når de er syge ;)

Anmeld

19. februar 2008

Tullebobs

Godt gået lille Tristan:D

Jeg synes tit, at de små overrasker os med, hvor seje de egentlig er til at takle uvante situationer, og så er det bare os, der bekymrer os gule og blå over, hvordan det nu skal gå - til ingen verden nytte;)

Håber at han har det bedre, og snart holder op med at hoste.

Stort kram fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.