Vokser I også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2008

lineob

Hej igen

Synes jeg er begyndt at lægge mig lidt ud - på maven altså :P
Var til barnedåb i weekenden og fik en del kommentarer fra kvinder i alle aldre, hi hi.

Skal til NF scanning på Hvidovre i morgen - er meget spændt ...

Hvordan går det med Jer andre? - er I ved at få mere energi (hvis I da har været ligeså trætte som mig), jeg synes det hjælper lidt på det.

:D Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

Muffinmus

jep, vokser meget og alle kan da se jeg er gravid nu:)

Anmeld

7. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej ...

Jeg voksede meget hurtigt og jeg havde meget svært ved, at "skjule" at jeg var gravid da jeg var 10 uger henne.

Nu er jeg 16+5 og måler 100 cm om maven. Jeg er helt almindelig af bygning når jeg ellers ikke er gravid.

Ha det dejligt.

Knus fra Katja

Anmeld

9. oktober 2008

Muffinmus

hmm..ved ikke lige hvad jeg måler om maven:) Men kan da få målt en af dagene...men den er i hvert fald godt stor allerede:)

Anmeld

14. oktober 2008

MoarViborg

Min mave er først lige begyndt at vise sig lidt nu, og er da 18 + 4 i øjeblikket, men dette er også min første, så det er vist meget normalt at det viser sig lidt sent.. Men glæææder mig til at få en fin rund mave

Mht energi, så fik jeg heldigvis overstået både kvalme og træthed forholdsvist hurtigt, og nu har jeg lige haft 10 dages ferie, så det har da også givet lidt fornyet energi!

Anmeld

14. oktober 2008

Muffinmus

SNYD:) Ej, skal også have ferie nu her i næste uge med min søn...det skal nok blive hårdt men hyggeligt:)

Anmeld

14. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej igen

Min energi er ok. Men jeg har også gået hjemme på barsel indtil 1. september, så jeg har nok "sparet" på energien uden, at være klar over det selvom Luka har været hjemme hos mig.

Ferie - ja, det kan man altid bruge. Jeg har en fridag i morgen, da vores prins Luka bliver 1 år. Det er vildt, at tænke på, at for nøjagtig et år siden lå jeg herhjemme med veer og kl. 20 kørte vi på hospitalet. Det var en fantastisk stor oplevelse, og jeg glæder mig til næste gang

Ha en dejlig aften.

Knus Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.