Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2010

MosterA

Er der nogle af jer der har ømme bryster næsten 14 dage før i skal have mens?

Jeg har ikke haft ømme bryster i forbindelse med mens da jeg var på p-piller og minipiller så det er noget ret nyt for mig. Jeg har ikke haft så ondt de andre gange efter pille stop som denne gang så jeg er bare ved at blive sindssyg over at de gør så ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Bare mig..

Jeg er lige begyndt at bruge pring som prævention og dem kan jeg godt få voldsomt ondt af. Men har dog aldrig prøvet med ppiller. Kun da jeg opdagede jeg var blevet gravid på dem. Men aldrig som en bivirkning. Håbe jeg har svaret på dit spørgsmål og ikk har misforstået det. Det er jo sent nu, ikk

Anmeld

31. december 2010

MosterA

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg er lige begyndt at bruge pring som prævention og dem kan jeg godt få voldsomt ondt af. Men har dog aldrig prøvet med ppiller. Kun da jeg opdagede jeg var blevet gravid på dem. Men aldrig som en bivirkning. Håbe jeg har svaret på dit spørgsmål og ikk har misforstået det. Det er jo sent nu, ikk

Jeg er stoppet med minpiller for snart et halvt år siden og jeg havde ingen smerter imens jeg var på dem, men denne gang har jeg rigtig ømme bryster.

Jeg skal først have mens i den første uge af det nye år, men jeg har haft voldsomme ømme bryster siden nytår.

Hvorlænge før forventet mens fik du ømme bryster da du fandt ud af du var gravid?

Anmeld

31. december 2010

Bare mig..

MosterA skriver:

Jeg er stoppet med minpiller for snart et halvt år siden og jeg havde ingen smerter imens jeg var på dem, men denne gang har jeg rigtig ømme bryster.

Jeg skal først have mens i den første uge af det nye år, men jeg har haft voldsomme ømme bryster siden nytår.

Hvorlænge før forventet mens fik du ømme bryster da du fandt ud af du var gravid?

Okay..
Jamen det fik jeg ca 14 dage før forventet mens..

Anmeld

31. december 2010

MosterA

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay..
Jamen det fik jeg ca 14 dage før forventet mens..

Tja så har jeg da chancen denne gang for at være gravid for de har godt nok gjort meget ondt 

Åh håber og  alt hvad jeg kan.

Tak for svar.

Anmeld

31. december 2010

Mor Christa

1. januar 2011

Mulse-mor

MosterA skriver:

Er der nogle af jer der har ømme bryster næsten 14 dage før i skal have mens?

Jeg har ikke haft ømme bryster i forbindelse med mens da jeg var på p-piller og minipiller så det er noget ret nyt for mig. Jeg har ikke haft så ondt de andre gange efter pille stop som denne gang så jeg er bare ved at blive sindssyg over at de gør så ondt

Jeg har rigtig ømme brystvorter sommetider, har læst at det kan komme i forbindelse med at du har ægløsning.

Anmeld

1. januar 2011

MosterA

Mulse-mor skriver:

Jeg har rigtig ømme brystvorter sommetider, har læst at det kan komme i forbindelse med at du har ægløsning.

Det plejer jeg bare ikke at have, men jeg må bare vente og se tiden an og så teste når tid er 

Anmeld

1. januar 2011

Mulse-mor

MosterA skriver:

Det plejer jeg bare ikke at have, men jeg må bare vente og se tiden an og så teste når tid er 

Nej det kunne da være dejligt, hvis der er en lille på vej. Krydser fingrer for dig.

Jeg har heller ikke ømme brystvorter hver gang, det kommer kun en gang imellem. Ens krop kan opføre sig mærkeligt nogengange.

Anmeld

1. januar 2011

MosterA

Mulse-mor skriver:

Nej det kunne da være dejligt, hvis der er en lille på vej. Krydser fingrer for dig.

Jeg har heller ikke ømme brystvorter hver gang, det kommer kun en gang imellem. Ens krop kan opføre sig mærkeligt nogengange.

Det er jo desværre ikke en man bare kan regne 100% med den der krop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.