Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marco2 skriver: Ja stooooort tillykke med hende. Glæder mig også til at se billeder og læse fb. Og ja nu er vi IGANG!! Og som Lene skriver så er jeg også en af dem der liiiige skal logge på for at se om den næste så småt er igang. Ditte eller Carina er mit bud på de næste der går igang Men til JEr alle. Ha' en rigtig god aften! AG
Ja stooooort tillykke med hende.
Glæder mig også til at se billeder og læse fb. Og ja nu er vi IGANG!!
Og som Lene skriver så er jeg også en af dem der liiiige skal logge på for at se om den næste så småt er igang.
Ditte eller Carina er mit bud på de næste der går igang
Men til JEr alle. Ha' en rigtig god aften!
AG
Jeg har forberedt mig på at gå over tid... Bare for en sikkerheds skyld... Jeg er SÅååå utålmodig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort stort stort tillykke. Glæder mig så meget til fødselsberetnning og billeder af det lille vidunder. Knus og tanker fra mig
Tillykke, tillykke, tillykke!!!
Rigtig rigtig stort kæmpe tillykke, hvor er det skønt det hele gik godt
Wow tillykke med den lille
blomst84 skriver: Kl. 13.48 den 30.12.10 kom min lille prinsesse til verden er så lykkelig og lettet! Fødslen gik rigtig godt og vi har det alle godt jeg kommer med FB og billeder senere og 1000 tak for jeres søde ord knus sabrina nu som lykkelig mor hov vægt: 3032 og 50 lang !
Kl. 13.48 den 30.12.10 kom min lille prinsesse til verden er så lykkelig og lettet! Fødslen gik rigtig godt og vi har det alle godt jeg kommer med FB og billeder senere og 1000 tak for jeres søde ord knus sabrina nu som lykkelig mor hov vægt: 3032 og 50 lang !
Kæmpe stort tillykke med jeres lille pige! Hvor er det dejligt at fødslen gik som den skulle og at I alle har det rigtig godt!! Håber at I er ved at finde rytmen og nyder at være blevet forældre - det er jo stort at få sådan en lille prinsesse!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128