Vores babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. december 2010

AnneBJ

Hej piger!

Jeg påtog mig for noget tid siden at lave en liste over når folk har født.. Jeg har ikke fået spurgt Henrik om det kunne gøres smart og sådan noget, så det her er lige et udkast

Brugernavn Termin Fødsel Køn Navn Link til FB
Blomst84 13/1 30/12 Pige    

Hvad tænker I? Kunne det være måden at gøre det på? Når der så kommer FB'er, tænker jeg at smide et link så det er nemt bare at klikke sig ind på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

piadas

AnneBJ skriver:

Hej piger!

Jeg påtog mig for noget tid siden at lave en liste over når folk har født.. Jeg har ikke fået spurgt Henrik om det kunne gøres smart og sådan noget, så det her er lige et udkast

Blomst84 13/1 30/12 Pige    

Hvad tænker I? Kunne det være måden at gøre det på? Når der så kommer FB'er, tænker jeg at smide et link så det er nemt bare at klikke sig ind på?

Lyder rigtig godt, Anne!

Vi snakkede vist om noget i stil med dette:

1) FØDSELSDATO
2) OPRINDELIG TERMIN
3) PIGE/DRENG og evt NAVN
4) LÆNGDE/VÆGT
5) HVOR
6) HVEM DER HAR FØDT ( den glade mor )
7) LINK FB

Jeg fandt dette i et andet link! Tråden er her:

https://www.baby.dk/debat/76846pi1/1--kvartal-2011/foedsels-liste.aspx

Anmeld

30. december 2010

AnneBJ

Super Pia, tak for det!

Anmeld

30. december 2010

Moaaar <3

AnneBJ skriver:

Hej piger!

Blomst84 13/1 30/12 Pige    

Det ser da smart og enkelt ud

Anmeld

30. december 2010

AnneBJ

Født Termin Fødested Køn Navn Vægt Længde FB Bruger
30/12 13/1 Hvidovre Pige         Blomst84

Sådan her?

Det her er bare en prøvetråd!! Når den er "godkendt" af I andre også, får jeg Henrik til at lave en låst tråd øverst, som jeg vil opfordre til I andre ikke skriver i. Jeg vil høre ham, og jeg kan få lov at redigere i dét indlæg, så der faktisk kun er ét svar i den, men man altid kan gå ind og blive opdateret.

Jeg har ikke udfyldt flere informationer end jeg har, da den glade mor selv skal oprette et indlæg, og så smider jeg oplysningerne ind, i den endelige tråd. Brugernavnet står til sidst, da min teori er, at det er nemt at finde brugeren så, fremfor hvis det står midt i det hele...?

Anmeld

31. december 2010

Diana...

SUPER ide. 

Anmeld

31. december 2010

Diana...

Hov men er det ikke den der skulle være under Dittes fødsels tråd? 

Anmeld

31. december 2010

AnneBJ

Diana... skriver:

Hov men er det ikke den der skulle være under Dittes fødsels tråd? 

Jo, men jeg regner med at lave et emne som bliver låst øverst, så det altid er nemt at finde det...?!

Anmeld

31. december 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Jo, men jeg regner med at lave et emne som bliver låst øverst, så det altid er nemt at finde det...?!

Ok så bliver den anden låst op så eller? For den er jo også låst fast og der jo ikke nogen grund til vi  har 2 næsten ens tråde låst fast he he 

Godt nytår 

Knus Diana

Anmeld

31. december 2010

Mettemus

Det ser rigtig fint ud Anne

og godt nytår fra Mette som også gerne snart vil på listen - og som faktisk har samme terminsdato som Sabrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.