Hej alle skønne piger herinde...
Jeg havde en SA for 5 ½ uge siden.. Jeg var gravid i 6. uge, og det var ikke planlagt...
Efterfølgende har jeg faktisk ikke været ked af min SA fordi jeg synes det var lidt for tidlig jeg blev gravid.. Blev gravid efter vi havde været sammen i 2-3 måneder. Min kæreste derimod blev RIGTIG ked af det og har grædt foran mig én gang , samt fortalt han har grædt rigtig meget over det udover den gang med mig..
Nå men ja som sagt her efterfølgende har jeg følt mig ret lettet over den SA fordi så kunne kæresten og jeg lærer hinanden bedre og kende og flytte sammen og sådan, det skal vi også her om en måned.
Jeg glæder mig helt vildt til at flytte sammen med ham, han bor i eget hus derfor flytter jeg ned til ham.
Jeg har ikke været skruk overhovedet efter min SA, indtil i aften.. Ser noget i TV og WUPTI så bliver jeg skruk.... hmmm meeeeget underligt.
Så sent som igår, mener jeg det var, snakkede kæresten og jeg om børn, og at det ville være smart at vente 2 år for så er jeg færdig med udd. Men nu er jeg skruk og har lige sms'et kæresten at jeg er det....
Nu ved jeg ikke om vi skal gøre noget og starte PB, det skal lige siges at jeg ved jeg bliver gravid så let som ingenting , har været 2 gange før.. Jeg har både lyst til at blive mor , men også til at vente.....
Hvor lang tid gik der efter SA før i valgte at forsøge igen???
Det skal også lige siges at jeg KUN lige er stoppet med at bløde for en uge siden..
Anmeld