Nå, tøser - nu fik jeg taget mig sammen til at blive nogenlunde færdig og taget nogle billeder.
Ih, hvor man altså kommer til at glæde sig, når man går og ordner det og bare synes, at nu er det hele ved at være klar! Jeg mangler vist kun at pakke tasken.
Nå men I får lige et par billeder. Min store datter er model på nogle af billederne
! Igår, da vi ordnede puslebordet, ville hun have ble på og i nat vil hun sove i tremmesengen - hvordan skal det ikke gå!

Nå puslebordet er fra Babysam og jeg er ret vild med det. Vi valgte et, der var ret bredt, da vi kunne huske fra sidst, at det er rart med plads til vaskefad, bleer osv., så det skulle ikke være for smalt.
De fisk og bier, der hænger over puslepuden har min afdøde farmor lavet af bittesmå perler. Så vidt jeg husker, lavede hun dem i sin tid til min lillebror, som i dag er 22 år. Jeg havde dem også til de to store, og de er bare så søde!
Tremmesengen er fra IKEA. Kaninerne har de to store valgt til lillesøster, så de sidder og holder sengen varm til hun bliver født!
Jo, forresten - lampen på puslebordet fandt jeg i Bilka. Den tror jeg, vi bliver glade for, for den kan lyse med tre forskellige styrker. Jeg tænkte, at det er smart, når man skal op og skifte ble midt om natten, at man kan nøjes med så lidt belysning som muligt, så hun ikke vågner mere end højst nødvendigt! Hmm, hvad gør man ikke for at forsøge at få sin nattesøvn!
Nå, men nu er det hele jo som sagt ved at være klar, så nu skal vi bare vente et par uger mere, så kan hun bare komme!

og godt nytår til jer allesammen!