Billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. december 2010

piadas

Nå, tøser - nu fik jeg taget mig sammen til at blive nogenlunde færdig og taget nogle billeder.

Ih, hvor man altså kommer til at glæde sig, når man går og ordner det og bare synes, at nu er det hele ved at være klar! Jeg mangler vist kun at pakke tasken.

Nå men I får lige et par billeder. Min store datter er model på nogle af billederne! Igår, da vi ordnede puslebordet, ville hun have ble på og i nat vil hun sove i tremmesengen - hvordan skal det ikke gå!

Nå puslebordet er fra Babysam og jeg er ret vild med det. Vi valgte et, der var ret bredt, da vi kunne huske fra sidst, at det er rart med plads til vaskefad, bleer osv., så det skulle ikke være for smalt.

De fisk og bier, der hænger over puslepuden har min afdøde farmor lavet af bittesmå perler. Så vidt jeg husker, lavede hun dem i sin tid til min lillebror, som i dag er 22 år. Jeg havde dem også til de to store, og de er bare så søde!

Tremmesengen er fra IKEA. Kaninerne har de to store valgt til lillesøster, så de sidder og holder sengen varm til hun bliver født!

Jo, forresten - lampen på puslebordet fandt jeg i Bilka. Den tror jeg, vi bliver glade for, for den kan lyse med tre forskellige styrker. Jeg tænkte, at det er smart, når man skal op og skifte ble midt om natten, at man kan nøjes med så lidt belysning som muligt, så hun ikke vågner mere end højst nødvendigt! Hmm, hvad gør man ikke for at forsøge at få sin nattesøvn!

Nå, men nu er det hele jo som sagt ved at være klar, så nu skal vi bare vente et par uger mere, så kan hun bare komme!

og godt nytår til jer allesammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

AnneBJ

Hvor ser det bare fint og babyhyggeligt ud! GLæder mig til at se sengen med beregnet indhold, selvom det nu ser ud til at være en skøn storesøster der venter den lille

Anmeld

30. december 2010

Moaaar <3

Hun har noget at glæde sig til , hvor ser der bare dejligt og rart ud. Er vild med de biér.

Anmeld

30. december 2010

CA

Hvor ser det godt ud. Lækkert puslebord! Og smukke børn du har. Hvor gamle er de?

Anmeld

31. december 2010

piadas

AnneBJ skriver:

Hvor ser det bare fint og babyhyggeligt ud! GLæder mig til at se sengen med beregnet indhold, selvom det nu ser ud til at være en skøn storesøster der venter den lille

Jaaaa, jeg glæder mig også bare helt vildt nu!  Og det er SÅ hyggeligt at kigge på tingene!

Men sådan har vi det jo nok allesammen!

Anmeld

31. december 2010

piadas

Prutten 34+ skriver:

Hun har noget at glæde sig til , hvor ser der bare dejligt og rart ud. Er vild med de biér.

De er måske lidt svære at se på billederne, men nogle ting er bare svære at fotografere, så jeg håber, I kan danne jer et indtryk af, hvordan de er lavet! Det hører med til historien, at min farmor led af meget svær gigt, så derfor synes jeg, det er endnu mere imponerende, at hun kunne sidde og nørkle med de små perler!

Anmeld

31. december 2010

piadas

Carina87 skriver:

Hvor ser det godt ud. Lækkert puslebord! Og smukke børn du har. Hvor gamle er de?

Taaak!

Det eneste, jeg ville ønske, var, at vi havde et værelse til hende, for det er så hyggeligt at gøre klar! Det har vi jo desværre ikke, så det må vente til vi får solgt huset og bygget et nyt.

Oliver er 9 år og Lea er 6 år, så de glæder sig som vanvittige - det er lige før de er mere utålmodige nu, end jeg er!

Anmeld

31. december 2010

Diana...

Ihh hvor fint jeg er helt tosset med de perle bier. 

Det bliver så godt når de små kommer til og det hele skal i brug. 

Anmeld

31. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Ihh hvor fint jeg er helt tosset med de perle bier. 

Det bliver så godt når de små kommer til og det hele skal i brug. 

Tak!

Ja, det gør! Vi kan lige holde pause idag og imorgen, men så må de næste godt give sig til at føde!

Anmeld

31. december 2010

Mettemus

Næh så fint det er !! Er også helt vild med bierne. Kan godt forstå at du glæder dig - jeg har det på præcis samme måde! Og hvor er det i øvrigt nogle kønne unger du får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.