Hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.535 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. december 2010

ESV

hej alle i kloge quinder.

Jeg har en lille pige på 13 måneder der hoster og hoster og hoster og hoster og hoster.

Først troede vi det var falskstrubehose fordi hun kun hostede når hun havde ligget i sin seng et par timer og det hjalp med kølig luft.

men nu har det udviklet sig til en meget meget slimet hoste, på alle tider af døgnet dog værst om aftenen. Vi har givet hende kamillethe med en smule sukker men det hjælper ikke.

Er der nogen der kender et godt gammelt råd (eller nyt) der måske kan hjælpe min lille pige så hun får noget ordenlig søvn? (og os med)

På forhånd tak, Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Lady Marion <3

Årh hæv hovedgærdet og giv evt en panodil ved sengetid ,, Det får hoste musklerne til at slappe af .. Og så et ordentligt skud varm kamille the inden sengetid   Et gammel husmoder råd som virker her ( ved godt det lyder åndsvagt) Men snit et par skiver rødløg og placer det på en tallarken oppe omkring hovedgærdet   God nat og sov godt ...

Anmeld

30. december 2010

Maja88

hvad med asmatisk bronkitis??? er hun blevet tjekket for det

Anmeld

30. december 2010

B&J

vores dreng har lige været det hele igennem han fik noget så det lindrede nede i halsen på ham og det virkede fra dag 1 og kan ikke huske hvad det hedder for flasken er tom og smidt ud 

Anmeld

30. december 2010

ESV

Muffi :o=) skriver:

Årh hæv hovedgærdet og giv evt en panodil ved sengetid ,, Det får hoste musklerne til at slappe af .. Og så et ordentligt skud varm kamille the inden sengetid   Et gammel husmoder råd som virker her ( ved godt det lyder åndsvagt) Men snit et par skiver rødløg og placer det på en tallarken oppe omkring hovedgærdet   God nat og sov godt ...

Okay den med rødløg havde jeg ikke hørt før, har du nogen ide om hvad det kan gøre godt for??

Anmeld

30. december 2010

ESV

Maja88 skriver:

hvad med asmatisk bronkitis??? er hun blevet tjekket for det

nej det er hun ikke, for det er lige startet (sådan næsten) hun har hostet en lille uge men slet ikke så meget og så voldsomt som nu.

Anmeld

30. december 2010

ESV

B&J skriver:

vores dreng har lige været det hele igennem han fik noget så det lindrede nede i halsen på ham og det virkede fra dag 1 og kan ikke huske hvad det hedder for flasken er tom og smidt ud 

hmmm så kan det da godt være jeg skal se og få ringet til en læge......

Anmeld

30. december 2010

Lady Marion <3

ESV skriver:

Okay den med rødløg havde jeg ikke hørt før, har du nogen ide om hvad det kan gøre godt for??

Man gjorde det i gamle dage ,, det hjælper når de får løg luften ned i lungerne ,, det skal være rød løg ,, prøv at google rødløg mod hoste   Det hjælper rent faktisk

Anmeld

30. december 2010

B&J

ESV skriver:

hmmm så kan det da godt være jeg skal se og få ringet til en læge......

vi havde ringet til vagtlægen for daniel var ved af hoste lungerne ud af sig selv og der var masser af slim... nu kaster han det da op ind i mellem super godt så det kan komme op

Anmeld

30. december 2010

ESV

Muffi :o=) skriver:

Man gjorde det i gamle dage ,, det hjælper når de får løg luften ned i lungerne ,, det skal være rød løg ,, prøv at google rødløg mod hoste   Det hjælper rent faktisk

jamen det er ikke fordi jeg ikke tror på dig, det lyder bare sjovt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.