var det noget med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

twinboys

Maja84 skriver:

super, tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Valle81

Maja84 skriver:

tror heldigvis ikke jeg behøver pille uroen ned, den hænger både meget højt, og langt ude i siden, så tvivler på, dne lille kan nå at se så langt, ellers piller vi den bare ned, så kan vi jo altid sætte den op igen senere

Ja det tror jeg sagtens du kan - altså lade den hænge:0)

Anton er helt vild med sin uro - da vi hængte den op hang den rimelig højt, og han elskede at ligge og kigge på den. Nu er han 9mdr og vi har haft den sænket ned noget tid,så han kan røre ved den.

Han elsekr at hive,bide og pille i den:0) Det ersådan en med små træfigurer der forestiller løve, zebra og to andre dyr, og vi leger kilde dyrene og så Anton under tæerne leg, og han skrald griner og dikker dem under tæerne:0)

Anmeld

30. december 2010

Kløver

Valle81 skriver:

Ja det tror jeg sagtens du kan - altså lade den hænge:0)

Anton er helt vild med sin uro - da vi hængte den op hang den rimelig højt, og han elskede at ligge og kigge på den. Nu er han 9mdr og vi har haft den sænket ned noget tid,så han kan røre ved den.

Han elsekr at hive,bide og pille i den:0) Det ersådan en med små træfigurer der forestiller løve, zebra og to andre dyr, og vi leger kilde dyrene og så Anton under tæerne leg, og han skrald griner og dikker dem under tæerne:0)

haha hvor herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.