Øv - så kom min periode...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Fjordside

Øv så kom min periode igen. Ved godt jeg bør tage den med ro, da vi kun har været i gang i 2-3 måneder, men øv hvor var det en stor skuffelse Jeg havde det ellers på fornemmelsen at den var der denne gang..

Jeg har været af p-pillerne siden juli måned, så tænker at enten er det fordi de stadig ikke er helt ude af kroppen, eller jeg måske tænker for meget på det. Da jeg har et par veninder med børn allerede og to som er gravide i øjeblikket går jeg også med ideen om at kunne nå at blive gravid og følges ad med dem. Ved ikke hvad jeg skal gøre for at ikke tænke så meget på det.

Er der andre der har det som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Filippa & Liva

Jeg har det nøjagtig ligesom dig...

Har selv smidt p pillerne og prøver at blive gravid, dog har jeg ikke prøvet ligeså længe som dig da jeg smed mine piller i oktober måned, dvs. 2 måneder siden.

Men kender følelsen da jeg selv er omringet af gravide veninder!! Er selvfølgelig super lykkelig på deres vegne men iiiih... Hvor vil man bare også gerne selv være gravid!

Anmeld

30. december 2010

Diana2013

Fjordside skriver:

Øv så kom min periode igen. Ved godt jeg bør tage den med ro, da vi kun har været i gang i 2-3 måneder, men øv hvor var det en stor skuffelse Jeg havde det ellers på fornemmelsen at den var der denne gang..

Jeg har været af p-pillerne siden juli måned, så tænker at enten er det fordi de stadig ikke er helt ude af kroppen, eller jeg måske tænker for meget på det. Da jeg har et par veninder med børn allerede og to som er gravide i øjeblikket går jeg også med ideen om at kunne nå at blive gravid og følges ad med dem. Ved ikke hvad jeg skal gøre for at ikke tænke så meget på det.

Er der andre der har det som mig?

Har det også sådan Har bare været igang i over et år :/ Så prøver at tænke på alt muligt andet, da jeg har 2 gange bildt min krop ind jeg var gravid, så min mens udeblev og jeg fik symptomer. de siger også hvis man tænker for meget på det bliver man ikke gravid:/ men jeg ved det ikke. Det er lidt svært hvis ens underbesvisthed tænker på det. 

Anmeld

30. december 2010

Fjordside

Ja jeg er også rigtig glad på mine veinders vegne, men ville bare ønske det var mig!

Anmeld

30. december 2010

Fjordside

DianaBaastrup skriver:

Har det også sådan Har bare været igang i over et år :/ Så prøver at tænke på alt muligt andet, da jeg har 2 gange bildt min krop ind jeg var gravid, så min mens udeblev og jeg fik symptomer. de siger også hvis man tænker for meget på det bliver man ikke gravid:/ men jeg ved det ikke. Det er lidt svært hvis ens underbesvisthed tænker på det. 

Det har jeg også hørt at man kan tænke for meget på det, så man rent faktisk tror det er sket. Jeg prøver at tænke på noget andet, men synes det er svært. Jeg må bare prøve at holde mig beskæftiget - hvilket er svært, for tænker jo på at nu skal jeg holde øje med hvornår jeg har ægløsning osv. Jeg krydser fingere for at den er der næste gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.