Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi var også rigtig glade for vores skråstol til knægten. Vi havde arvet en godt brugt en fra min svigerinde og betrækket kunne vaskes efter en festlig middag så den opfyldte alle krav
Jeg brugte den også til at have baby siddende på badeværelset mens jeg tog et hurtigt bad eller i køkkenet mens vi lavede mad, for at underholde ungen Og han elskede det og har ikke taget skade
Teletubbies så vi kun en gang - så forsvandt DVD'en på mystisk vis jeg synes de er frygtelige...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zivanna skriver: Vi var også rigtig glade for vores skråstol til knægten. Vi havde arvet en godt brugt en fra min svigerinde og betrækket kunne vaskes efter en festlig middag så den opfyldte alle krav Jeg brugte den også til at have baby siddende på badeværelset mens jeg tog et hurtigt bad eller i køkkenet mens vi lavede mad, for at underholde ungen Og han elskede det og har ikke taget skade Teletubbies så vi kun en gang - så forsvandt DVD'en på mystisk vis jeg synes de er frygtelige...
Vi endte også med at købe en i søndags i babysam
Og skrald-griner og er helt vild med den så det er jo bare et hit!!!
Især når man liiii skal på toilettet og hun er ked af det...
Tina&Martin skriver: Heeey Tøser... Hmmm nu varer det jo ikke sååå længe inden Musen skal igang med andet end mors fineste mælk, og tænker at vi IKKE køber baby indsatsen til den tripp trapp stol hun får til januar... men hvad så??? kan jo heller ikke så godt sidde med hende på skødet ??!!! Bruger I skråstolen, og hvor længe må hun være i den, når hun er de der 4 mdr til februar???
Heeey Tøser...
Hmmm nu varer det jo ikke sååå længe inden Musen skal igang med andet end mors fineste mælk, og tænker at vi IKKE køber baby indsatsen til den tripp trapp stol hun får til januar... men hvad så??? kan jo heller ikke så godt sidde med hende på skødet ??!!!
Bruger I skråstolen, og hvor længe må hun være i den, når hun er de der 4 mdr til februar???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128