Nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Anonym trådstarter

Som sagt er det jo nytår i morgen  juuhuu..

Men da vi prøver at blive gravide, har jeg ikke drukket længe.

Men hvad med i morgen?  Der er ingen der ved vi prøver at få et barn, så de vil hurtig opdage hvis jeg ikke drikker.

Sker der noget ved at drikke denne ene gang? Jeg har haft ægløsning denne måned, så der er en chance for at jeg er gravid - men det er 5. måned vi prøver, så der er også chance for at jeg ikke er.

Hvad ville I gøre piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Jetjen

Jeg synes du skal gøre det - mest fordi det lyder til du har lyst til det.

Anmeld

30. december 2010

Maja88

altså jeg drak også en 2 gange på det halve år vi prøvede at blive gravide. og er jo gravid i dag, så jeg synes du skal drikke (man kan jo bare drikke lidt) hvis det er det du har lyst til.

Anmeld

30. december 2010

oo

nu skal det ikke lyde som om at jeg mener at alkohol og graviditet skal være dus men altså! vi prøvede i næsten 3 år, hvor jeg VIRKELIG holdt mig på måtten og ikke drak noget som helst efter ÆL og frem til mens. Den ENE måned hvor jeg drak mig fuldkommen i hegnet EFTER ÆL, der blev jeg gravid med Sol. faktisk satte ægget sig fast cirka på det tidspunkt hvor vi drak igennem to dage i træk med nogle gode venner

Anmeld

30. december 2010

Diana2013

min kæreste og jeg prøver også, men vi er vidst ikke så heldige med at blive gravide, så jeg drikker ikke jeg kan ikke se at der er forskel på at drikke lidt eller drikke, for drikke lidt kan vel skade fosteret lige så meget. Så jeg skal ikke risikere noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.