Hjælp, Stella er snottet!! Hvad så med imorgen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Tynen

Stella er altså ved at blive lidt snottet - Skal man så blive hjemme eller?:'( Aner ikke hvad "proceduren" er for snottet barn!! Det er så typisk!!! (?) Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Loggidut

jeg er simpelthen så ligeglad, ved godt andre kan være af en anden mening, men jeg glæder mig så vildt til at møde stella, og alle de andre små hvalper...så for mit vedkommende kan hun bare komme med pest, kolera, og alt muligt andet...jeg glæder mig anyway...

:P

knus fra sloggi, som er åben over for alt!

Anmeld

19. februar 2008

Lise

Er det ikke lige meget??? Aj, jeg aner det heller ikke...

Hvis ikke hun er andet end snottet, så syns jeg sgu da bare du skal komme afsted - jeg glæder mig jo såhn til at se den lille smukke Stella ude i det virkelige liv...

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

jeg er simpelthen så ligeglad, ved godt andre kan være af en anden mening, men jeg glæder mig så vildt til at møde stella, og alle de andre små hvalper...så for mit vedkommende kan hun bare komme med pest, kolera, og alt muligt andet...jeg glæder mig anyway...

:P

knus fra sloggi, som er åben over for alt!

Tark - og Bacon er også ligeglad!

Må lige se om der er nogen der har noget i mod det - Ville bare være SÅ KED AF at skulle aflyse!

Jeg glæder mig dælme sådan!

Det skal lige siges at hun bestemt er frisk nok og slet ikke "syg" på den måde - Så det er kun "smittefaren" der er det største issue.

Trine

Anmeld

19. februar 2008

Marco2

Jeg glæder mig altså sådan til at se hende, så det skal en busser på tværs ikke afholde mig fra...

Anmeld

19. februar 2008

Anja

Hvis ungerne bare ikke deler legetøj, så Stellas snot ikke bliver spredt rundt, så er der vel ikke noget i vejen for at tage afstesd :-)

Anja, der jo ikke skal med så jeg kan sagtens "lege" med de andre ungers helbred :-D (aj, pjat !)

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

altså... Malte er fyldt med grønt slime, har røde kinder og våde øjne... han ryger sgu med til Århus - wouldnt miss it for the world!!!
Og det samme skal du da - afsted med jer!

Marie - der helt reelt kan skrive: vi ses i morgen

Anmeld

19. februar 2008

Rasmine

Og Rasmus har Kolera, men VI KOMMER!
For sure!
;)

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

Og Rasmus har Kolera, men VI KOMMER!
For sure!
;)

HARH! Du er så nasty!:P

Trine - Der glæder sig til bilturen imorgen :)

Anmeld

19. februar 2008

Rasmine

Fy for den da.
Det skal du ikke.
Den bliver slem!
:))
Det er for den da et fedt sted, det her baby-børge.

Mette - nu med lange arme, og ømme ben, efetr badminton.
Men ikke lange jader-TAK sports-bh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.