Farmor er væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Moaaar <3

Puha!!
Min kærestes mor døde igår, hjertestop... de kæmpede med hende i 20min men de kunne ikke mere gøre ! Nøjh et chok!!
Så tæt på vores søn skal fødes...hun var slet SLET ikke klar til at tage afsted, jeg er så glad for vi var sammen d.27 og vi bare sad og hyggede med god mad og grinte sammen. Ellers havde det være godt en måned siden vi så hinanden sidst pga den dumme sne.

Det er sq hårdt og mærkeligt og det gør bare hammer ondt når døden kommer så tæt på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Diana...

Åhh nej det er jeg ked af at høre, jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive  Det er bare slet ikke fær! Hvor gammel var hun? 

Mange tanker og knus til jer 

Anmeld

30. december 2010

Moaaar <3

Diana... skriver:

Åhh nej det er jeg ked af at høre, jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive  Det er bare slet ikke fær! Hvor gammel var hun? 

Mange tanker og knus til jer 

Tak.....hun blev kun 70

Anmeld

30. december 2010

PeruBaby

Puha, sikke et chock!  Kan godt forstå at I er helt rundt på gulvet rent følelsesmæssigt lige nu. Det er næsten ikke til at bære når nogle nære personer dør, men I må støtte hinanden, og det var trods alt godt at I nåede at være sammen for nyligt...

Kæmpeherfra, Chris

Anmeld

30. december 2010

Moaaar <3

PeruBaby skriver:

Puha, sikke et chock!  Kan godt forstå at I er helt rundt på gulvet rent følelsesmæssigt lige nu. Det er næsten ikke til at bære når nogle nære personer dør, men I må støtte hinanden, og det var trods alt godt at I nåede at være sammen for nyligt...

Kæmpeherfra, Chris

tak...ja det er vi og specielt min kæreste utrolig glad for at vi lige nåed at ses den 27 selvom vi ikke lige havde tiden .

Anmeld

30. december 2010

Sofia

Det er jeg virkelig ked af at høre! Sender jer alle mine tanker!

Anmeld

30. december 2010

JonTri

Kondolerer... det er helt uvirkeligt, som livet kan tage drejninger. Dejligt I nåede at hygge sammen. 

herfra!

Anmeld

30. december 2010

Mettemus

Årh det er jeg ked af at høre! Hvor ærgerligt at hun ikke lige fik lov til at opleve den lille ny. Sender kram og tanker

Anmeld

30. december 2010

Kats

Trods alt dejligt at I nåede at ses og hygge jer forinden!
Men puha, det er godt nok trist!

Anmeld

30. december 2010

piadas

Puha, jeg ved ikke lige, hvad jeg skal skrive, men hvor er jeg ked af det på jeres vegne.  Hun havde sikkert glædet sig til at møde sit lille barnebarn, men sådan skulle det desværre ikke være.

Du får lige en stor krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.