Hvad går dit barn til i fritiden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Ja vi har et hårdt program - nej det er bare fis, ungerne elsker det jo...

Mandag går Mille til ridning
Tirsdag går Mikkel til svømning
Onsdag går Mikkel til springgymnastik
torsdag går Mille til gymnastik/dans

De elsker de to ting de går til... Mikkel gik også til svømning sidste år og Mille gik til gymnastik og ridning så det er helt deres eget valg.

Mads går ikke til noget, andet en gymnastik sammen med børnehaven en gang om ugen...

Knus Pia.

Hej gud hvor ens igen.... Ridning og gymnastik...

Majbritt(H)

ja hvad kan jeg snart sige - vi to kunne snart "spare et indlæg" - vi svare næsten altid det samme ;)

Stort knus til dig Majbritt...

Ja det er ikke en gang løgn... Mon du også er min tvilling???

Majbritt(H)

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er født i tvillingens tegn ;) *GGG* så lidt tvilling er man vel altid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

twinboys

Lsh skriver:

twinboys skriver:

Lsh skriver:

Cecilie skal starte til gymnastik i aften og det glæææder hun sig helt vildt til :) Det er 3. sæson så det er bare med at lade hende komme af sted når hun er så glad for det.

Knus Luise

Drengene skal også starte i aften... Og ihh hvor de glæder sig... Hvilket hold skal hun starte på...

Majbritt(H)

Hun skal på Krudtuglerne - det er et forældre/barn hold; men næste år skal du prøve et hold "alene" ;)

Hvad skal drengene gå til?

Starter det i aften eller er det først fra næste uge?

(H) Luise

Krudtuglerne er i aften og charlotte er bare rigtig dygtig...

Ja mine drenge starter også i aften på far- barn Øhhh børn for vores vedkommende...

Skal du gå til noget... Har vildt meget lyst, men gider ikke selv tage langs... Måske du vil med til noget af det???

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Ja vi har et hårdt program - nej det er bare fis, ungerne elsker det jo...

Mandag går Mille til ridning
Tirsdag går Mikkel til svømning
Onsdag går Mikkel til springgymnastik
torsdag går Mille til gymnastik/dans

De elsker de to ting de går til... Mikkel gik også til svømning sidste år og Mille gik til gymnastik og ridning så det er helt deres eget valg.

Mads går ikke til noget, andet en gymnastik sammen med børnehaven en gang om ugen...

Knus Pia.

Hej gud hvor ens igen.... Ridning og gymnastik...

Majbritt(H)

ja hvad kan jeg snart sige - vi to kunne snart "spare et indlæg" - vi svare næsten altid det samme ;)

Stort knus til dig Majbritt...

Ja det er ikke en gang løgn... Mon du også er min tvilling???

Majbritt(H)

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg er født i tvillingens tegn ;) *GGG* så lidt tvilling er man vel altid....

Og jeg har en mand der er født i tvillingens tegn og drenge der er tvillinger... Smiler:D

Anmeld

8. september 2008

Lsh

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] Cecilie skal starte til gymnastik i aften og det glæææder hun sig helt vildt til :) Det er 3. sæson så det er bare med at lade hende komme af sted når hun er så glad for det. Knus Luise[/citat] Drengene skal også starte i aften... Og ihh hvor de glæder sig... Hvilket hold skal hun starte på... Majbritt(H)[/citat] Hun skal på Krudtuglerne - det er et forældre/barn hold; men næste år skal du prøve et hold "alene" ;) Hvad skal drengene gå til? Starter det i aften eller er det først fra næste uge? (H) Luise[/citat] Krudtuglerne er i aften og charlotte er bare rigtig dygtig... Ja mine drenge starter også i aften på far- barn Øhhh børn for vores vedkommende... Skal du gå til noget... Har vildt meget lyst, men gider ikke selv tage langs... Måske du vil med til noget af det??? Majbritt(H)[/citat] Det er hun nemlig - vi gik 1 år hos hende da hun havde Guldklumperne. Har bladret hæftet igennem utallige gange; men sys ik' der er noget der tiltaler mig.... I morgen starter jeg på at løbe også gennem Haderslev Idræts Forening og så skal jeg muligvis svømme sammen med en veninde, hvis hun kan få sin datter passet, så der er nok at se til de første 3 dage i ugen her hjemme ;) (H) Luise

Anmeld

8. september 2008

twinboys

[citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] Cecilie skal starte til gymnastik i aften og det glæææder hun sig helt vildt til :) Det er 3. sæson så det er bare med at lade hende komme af sted når hun er så glad for det. Knus Luise[/citat] Drengene skal også starte i aften... Og ihh hvor de glæder sig... Hvilket hold skal hun starte på... Majbritt(H)[/citat] Hun skal på Krudtuglerne - det er et forældre/barn hold; men næste år skal du prøve et hold "alene" ;) Hvad skal drengene gå til? Starter det i aften eller er det først fra næste uge? (H) Luise[/citat] Krudtuglerne er i aften og charlotte er bare rigtig dygtig... Ja mine drenge starter også i aften på far- barn Øhhh børn for vores vedkommende... Skal du gå til noget... Har vildt meget lyst, men gider ikke selv tage langs... Måske du vil med til noget af det??? Majbritt(H)[/citat] Det er hun nemlig - vi gik 1 år hos hende da hun havde Guldklumperne. Har bladret hæftet igennem utallige gange; men sys ik' der er noget der tiltaler mig.... I morgen starter jeg på at løbe også gennem Haderslev Idræts Forening og så skal jeg muligvis svømme sammen med en veninde, hvis hun kan få sin datter passet, så der er nok at se til de første 3 dage i ugen her hjemme ;) (H) Luise[/citat] Okay ja der er nok at se til... Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Lulle25

Min datter går til ridning tirsdag og spring onsdag:P
Min lille pige går il babybongo om mandagen, men vi har endnu ikke fået det til at hænge sammen med at komme il det, så det er første gang i dag;)

Anmeld

8. september 2008

Bastian

Min søn går til svømning. Min datter går ikke til noget, men skal på et tidspunkt gå til rytmik, svømning eller gymnastik.

Anmeld

8. september 2008

Christinahr

Aia går til gymnastik mandag, hun er faktisk lige taget afsted og til svømning onsdag. HUn elsker begge dele

Anmeld

8. september 2008

Zuzet

Hejsa

Min store søn på 11 går til Guitar og skal til prøvetræning på et fodboldhold i morgen

De andre 4 går ikke til noget endnu....men ham på 7 skal jeg have fundet på noget til :-D

Meeeeen vi har 5 heste, så ridning kan jeg vel godt tillade mig at skrive på, for alle 5 :-)

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.