Vågen siden kl 4 !!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

DLM

morethanperfect skriver:

Men han vil ikke ligge for sig selv .. KUN i mine arme

han vil sikkert bare gerne have det trygt og sikkert hos sin mor lige nu og føle dig tæt på hele tiden. sådan havde min søn det også i en uges tid intet virkede ud over mig der lagde hos ham og holdt om ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

morethanperfect skriver:

Neej det har vi ikke . 

Så bliver han også utilfreds .. Hans skal vugges hele tiden for at han ikke græder :/ 

Hmm lidt mave kneb måske...

Anmeld

30. december 2010

morethanperfect

Ni-ko-li-ne skriver:

Ha ha.... Det lød forkert... Lad ham ligge hos dig og gå i seng

Har svaret

Anmeld

30. december 2010

morethanperfect

Ni-ko-li-ne skriver:

Hmm lidt mave kneb måske...

Han får mylicondråber ...  Har han gjort længe nu ... 

Anmeld

30. december 2010

Ni-ko-li-ne

morethanperfect skriver:

Han får mylicondråber ...  Har han gjort længe nu ... 

Gjorde vores datter også... Det hjalp ikk før vi skiftede til MAM sutteflasker... Og jeg ammede også... Så vi fandt aldrig ud af hvad de mange timers ulykkelighed gik ud på... Men de forsvandt igen

Anmeld

30. december 2010

LR85

hvor gammel er dit barn??

Jeg gør nogen gange det a jeg svøber vores dreng, og så går jeg ind i sofaen med ham, og sidder/ligger, så han kan ligge op a mig. Man kan godt nok kun hvile sig, men det er bedre end ingen ting. Og de fleste gange plejer han faktisk a falde i søvn op a mig

Anmeld

30. december 2010

Mille83

Hvor gammel er han?

Tigerspring måske, prøv og google det.

Om ikke andet tag tøjet af ham og lad ham ligge på din bare mave, hud til hud er altid godt for og få dem til og slappe af.

Hvis han kun skriger når han ligger ned vil jeg også lige få tjekket ørerne på ham. Ring evt til lægen idag og smut derop, ellers bliver det et LANGT nytår  - men igen det hele kommer an på hvor gammel han er???

Anmeld

30. december 2010

PernilleB

morethanperfect skriver:

Men han vil ikke ligge for sig selv .. KUN i mine arme

vi har det samme problem i øjeblikket... fordi min kæreste arbejder om natten så er et altid mig der putter anja... og det tager mig kun 2 min nu a putte hende... jeg sætter mig i en lænestol med hende i "ammestilling", jeg pylder ikk om hende, men jeg ser bare film... osse hvis hun piver og græder... jeg snakker lidt til hende men kigge rikk på hende... og lige pludselig BUM så sover hun... lader hende ligge i mine arme i 5-10 min og så lister jeg op a stolen... skulle hun åbne øjene så går jeg lige rundt med hende i 30 sek til hendes øjne lukkes igen... og så ligger jeg hende i seng.. hun åbner som regl øjene og kigger på mig men det sek hun rammer madressen så får hun en nusseklud til a ligge ved siden at hoved, helt op a øret så hun drejer hun hovedet over i den og putter og så er hun bare væk...!!!

nogen vil sige det er en dårlig ting at hun skal puttes i armene, men når man er alene om det og meget træt efter flere dage hvor barnet ikk vil sove så er det altså guld værd...!!!

hvis duu ikk forstår hva jeg mener, så kan jeg sende dit et billede a måden jeg putter hende på...

Anmeld

30. december 2010

morethanperfect

Mille83 skriver:

Hvor gammel er han?

Tigerspring måske, prøv og google det.

Om ikke andet tag tøjet af ham og lad ham ligge på din bare mave, hud til hud er altid godt for og få dem til og slappe af.

Hvis han kun skriger når han ligger ned vil jeg også lige få tjekket ørerne på ham. Ring evt til lægen idag og smut derop, ellers bliver det et LANGT nytår  - men igen det hele kommer an på hvor gammel han er???

Han er 2 måneder på lørdag .. Kan godt være det er tigerspring .. Kommer det ikke når de også er 8 uger .. ?? Kan også godt være det er ørerne .. Hmm .. Tak for svar

Anmeld

30. december 2010

Mia&Allan

morethanperfect skriver:

Han vil KUN ligge i mine arme .. Ligeså snart jeg ligger ham for sig selv begynder han at skrige heelt vildt.

Kan ikke engang gå på toilettet uden han bare skriger .. 

Har det været sådan længe???

Sender et kæmpe  for ved hvor hårdt det er, Natashja var også sådan i en periode...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.