morethanperfect skriver:
Men han vil ikke ligge for sig selv .. KUN i mine arme 
vi har det samme problem i øjeblikket... fordi min kæreste arbejder om natten så er et altid mig der putter anja... og det tager mig kun 2 min nu a putte hende... jeg sætter mig i en lænestol med hende i "ammestilling", jeg pylder ikk om hende, men jeg ser bare film... osse hvis hun piver og græder... jeg snakker lidt til hende men kigge rikk på hende... og lige pludselig BUM så sover hun... lader hende ligge i mine arme i 5-10 min og så lister jeg op a stolen... skulle hun åbne øjene så går jeg lige rundt med hende i 30 sek til hendes øjne lukkes igen... og så ligger jeg hende i seng.. hun åbner som regl øjene og kigger på mig men det sek hun rammer madressen så får hun en nusseklud til a ligge ved siden at hoved, helt op a øret så hun drejer hun hovedet over i den og putter og så er hun bare væk...!!!
nogen vil sige det er en dårlig ting at hun skal puttes i armene, men når man er alene om det og meget træt efter flere dage hvor barnet ikk vil sove så er det altså guld værd...!!!
hvis duu ikk forstår hva jeg mener, så kan jeg sende dit et billede a måden jeg putter hende på...
Anmeld