Original Voksipose sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.766 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Katjaro

Brugt original Ullkorga Voksipose sælges.

Sort både ind og udvendigt. Jeg har farvet betrækket da den var noget falmet da jeg købte den. Nogle af snørene er gået lidt op.

Købte den sidste år brugt til min søn. Han brugte den sidste vinter men nu må den videre  

Der medfølger både vinterdyne (uld), sommerdyne og bæreplade.

Betrækket kan vaskes, ulddynen skal renses.

Sig til hvis du ønsker foto.

Pris 500 kr. (PP)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

TineA

Billeder ? Det kunne være jeg kunne købe den, er på jagt efter en voksi nemlig, men vil gerne købe en, der ikke skal "gøres" noget ved, hvis du forstår. Så hvis snørerne skal skiftes, må jeg nok springe fra

Anmeld

29. december 2010

dorthemus

Katjaro skriver:

Brugt original Ullkorga Voksipose sælges.

Sort både ind og udvendigt. Jeg har farvet betrækket da den var noget falmet da jeg købte den. Nogle af snørene er gået lidt op.

Købte den sidste år brugt til min søn. Han brugte den sidste vinter men nu må den videre  

Der medfølger både vinterdyne (uld), sommerdyne og bæreplade.

Betrækket kan vaskes, ulddynen skal renses.

Sig til hvis du ønsker foto.

Pris 500 kr. (PP)

Jeg vil gerne se et billede  Er interesseret hvis den er i god og pæn stand.

Anmeld

30. december 2010

Katjaro

Så har jeg fået taget nogle billeder - bær over med kvaliteten, det er svært i vintermørket

Kunne se nu jeg fik fat i den igen, at det mest er snorene på sommerdynen (den der sidder i pt) der er "gået op". De kan altså snildt bruges som de er.

Jeg har heller ikke savle betrækket (fulgte ikke med da jeg købte den).

Jeg har desuden sat nogle trykknapper i der hvor dynen puttes i. Theis havde nemlig en tendens til at sidde fast i åbningen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2010

dorthemus

Katjaro skriver:

Så har jeg fået taget nogle billeder - bær over med kvaliteten, det er svært i vintermørket

Kunne se nu jeg fik fat i den igen, at det mest er snorene på sommerdynen (den der sidder i pt) der er "gået op". De kan altså snildt bruges som de er.

Jeg har heller ikke savle betrækket (fulgte ikke med da jeg købte den).

Jeg har desuden sat nogle trykknapper i der hvor dynen puttes i. Theis havde nemlig en tendens til at sidde fast i åbningen 

Er den nem at samle? Og forstår ikke helt det med at snorene er "gået op"  Og så det med tryklåsene og sidde fast?

Hvor bor du henne, er interesseret i den

Anmeld

30. december 2010

Katjaro

W010910 skriver:

Billeder ? Det kunne være jeg kunne købe den, er på jagt efter en voksi nemlig, men vil gerne købe en, der ikke skal "gøres" noget ved, hvis du forstår. Så hvis snørerne skal skiftes, må jeg nok springe fra

Så er der billeder. Glemte det var smartere at citere dig så du fik besked om nyt svar

Anmeld

30. december 2010

Katjaro

Er den nem at samle? Og forstår ikke helt det med at snorene er "gået op"  Og så det med tryklåsene og sidde fast?

Hvor bor du henne, er interesseret i den

Den er meget nem at samle. Der findes en manual på nettet :  http://www.voksi.com/downloads/files/DK_Voksi_Classic.pdf

Mht. tryklåsene så er der en åbning i flappen man lægger op om barnet hvorigennem man kan skifte dynen ud. Du kan se det nederst på billedet jeg har taget af den udfoldede pose.

Denne åbning ligger derved over barnets ben/fødder når den er bundet. Theis syntes ikke altid om at blive pakket ind så han sparkede i dynen - og fik så fødderne i klemme i åbningen. Så for at forhindre det satte jeg trykknapperne i. 

Mht. snorene så har jeg prøvet at tage billede af det. Normalt er snorene flettede, men nogen af dem er gået op i fletningen. Det gør i mine øjne ikke noget i fht. brugbarheden

Bor forresten i FArum

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2010

TineA

Katjaro skriver:

Så er der billeder. Glemte det var smartere at citere dig så du fik besked om nyt svar

Super, jamen jeg kunne også godt være interesseret

Anmeld

1. januar 2011

Katjaro

Annonce lukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.