Øv da osse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Pige1984

Hej og god nytår alle sammen.

Ja så kom mensen idag, øv for den da

Nu har vi været i gang siden marts 2010, og jeg har haft en SA august og en BIO i Oktober, og nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal stille op mere.... Jeg tænker hele tiden er der noget jeg kan gøre anderledes??? Jeg har lag mærke til at jeg de sidste to måneder ikke tænker så meget over det som jeg gjorde før... Er der nogen der har nogle gode råd??? Jeg var til undersøgelse her i Oktober efter den Bio og han sagde det så fint ud og jeg havde samme chancer som andre og at der var mange der oplevede SA og BIO inden det lykkes 110 procent, og han sagde jeg skulle tage Folsyre og Gravitamin og det gør jeg af Martas produktor....

Jeg er bare ved at gå ud af mit gode skin men der er nok nogle der sidder i samme båd.

Kram herfra og endnu en gang GOD NYTÅR  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

-Milla-

Pige1984 skriver:

Hej og god nytår alle sammen.

Ja så kom mensen idag, øv for den da

Nu har vi været i gang siden marts 2010, og jeg har haft en SA august og en BIO i Oktober, og nu ved jeg snart ikke hvad jeg skal stille op mere.... Jeg tænker hele tiden er der noget jeg kan gøre anderledes??? Jeg har lag mærke til at jeg de sidste to måneder ikke tænker så meget over det som jeg gjorde før... Er der nogen der har nogle gode råd??? Jeg var til undersøgelse her i Oktober efter den Bio og han sagde det så fint ud og jeg havde samme chancer som andre og at der var mange der oplevede SA og BIO inden det lykkes 110 procent, og han sagde jeg skulle tage Folsyre og Gravitamin og det gør jeg af Martas produktor....

Jeg er bare ved at gå ud af mit gode skin men der er nok nogle der sidder i samme båd.

Kram herfra og endnu en gang GOD NYTÅR  

Øv øv. Du får først lige et .

Kan godt forstå du er frustreret og ikke ved hvad du skal gøre.
Jeg selv har haft meget uregelmæssig (læs: nærmest ingen) mens efter p-pillestop og fik konstateret mild form for PCO. Skulle starte i hormonbehndling, men havde svært ved at komme i gang så udskød det måned efter måned. Da jeg så fik lagt projekt babytankerne, så langt til side, som jeg kunne ved at fokusere på andre ting, især min sport og ferie, så skete miraklet.
Det bedste af det hele var at jeg faktisk ikke rigtigt bemærkede det. Først dagen efter en fodboldkamp, hvor jeg var så frustreret over min præstation og dårlige form-( er ellers altid i super form.) Testede for sjovt morgenen efter kampen, og testen var knald positiv. Nå, men nok om det.

Det eneste råd jeg kan give dig uanset, hvor hårdt det er lige nu, er at prøve at fokusere på noget andet som også interesserer dig meget. Forkæl dig selv osv. Er sikker på miraklet nok også skal ske for dig, og synes jeg har læst om flere som er blevet hurtigt gravide efter BIO og/eller SA.
Husk også at tænke på at det ikke er dig, som der er noget galt med,(selvom det er svært) men at fosteret ikke har været sundt, og derfor måtte gå til grunde.

for at det nye år vil bringe Jer et lille mirakel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.