Så har vi fundet navnet til lillebror:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Mor til L&S

Hvor fint søde Kan rigtig godt lide navnet og hvor passer det fint til de andre unger

Godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Pige2009

DAs mor skriver:

Jeg synes bare at nogle ting skal man ikke kommentere på med mindre man bliver spurgt - specielt hvis det er noget negativt (selvom du skriver det pænt )

- jeg kommenterede ikke på navnet

Sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

30. december 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Ja sejt ikke, det tænker jeg faktsik også:0)

Jeg ville faktisk synes det var mega sejt at skulle starte i 0. klasse fx ogsåstolt skulle sige: Jeg hedder Arthur og jeg er 5/6 år gammel:0)

Thi hi:0)

hi hi...ja jeg synes virkeligt det er et sejt navn. Et navn, som er lidt glemt - men som faktisk er ret flot! Godt valg!!! 

Knuser 

Anmeld

30. december 2010

Alberts/

Valle81 skriver:

Tak:0)

Elsker også Albert:0)

hihi gør jeg også*fnis*

Anmeld

30. december 2010

Svenne

Det er jo også bare det bedste navn!!!

Det hedder min dejlige søn nemlig! En sjov tråd at læse, for det tyder ikke på, der er så mange herinde på baby, hvis dreng hedder Arthur..

Selvfølgelig er der blandede meninger - det vil der altid være uanset, hvilket navn, man vælger...

Jeg kan se, du har termin d. 17. april, så måske bliver din Arthur ovenikøbet født på samme dato som min Arthur - d. 29. april (Dog vil jeg selvfølgelig ikke håbe for dig, at du går 12 dage over tiden)

Knus Ditte - med  ARTHUR på 8 mdr.

Anmeld

30. december 2010

Valle81

Svenne skriver:

Det er jo også bare det bedste navn!!!

Det hedder min dejlige søn nemlig! En sjov tråd at læse, for det tyder ikke på, der er så mange herinde på baby, hvis dreng hedder Arthur..

Selvfølgelig er der blandede meninger - det vil der altid være uanset, hvilket navn, man vælger...

Jeg kan se, du har termin d. 17. april, så måske bliver din Arthur ovenikøbet født på samme dato som min Arthur - d. 29. april (Dog vil jeg selvfølgelig ikke håbe for dig, at du går 12 dage over tiden)

Knus Ditte - med  ARTHUR på 8 mdr.

Ej hvor sjovt:0) Ja der er ikke mange der hedder det, har faktisk aldrig mødt en der hedder det:0)

Er helt forelsket i navnet, og synes det har været så svært at finde NAVNET:0)

Du må gerne håbe at jeg går 12 dage overtid, det vil denne gang være okay ( gjorde det med Anton og det var helvede)Men Anton bliver jo et år den 27/03-2011 og med den lille ny der kommer så hurtigt efter,vil det være ok at gå over tid, så at der bare kommer lidt luft imellem:0)

Anmeld

31. december 2010

Svenne

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt:0) Ja der er ikke mange der hedder det, har faktisk aldrig mødt en der hedder det:0)

Er helt forelsket i navnet, og synes det har været så svært at finde NAVNET:0)

Du må gerne håbe at jeg går 12 dage overtid, det vil denne gang være okay ( gjorde det med Anton og det var helvede)Men Anton bliver jo et år den 27/03-2011 og med den lille ny der kommer så hurtigt efter,vil det være ok at gå over tid, så at der bare kommer lidt luft imellem:0)

Jamen så håber jeg, du føder på Arthurs fødselsdag d. 29. april - det kunne da være lidt sjovt

Der er ikke mange, der hedder det. Jeg hørte om det, fordi min mor, som er pædagog, passede en dreng i børnehaven med det navn - og siden har jeg bare synes, det var så sødt.

Men lad os håbe, at det bliver ved med at være sådan! Vi har med vilje valgt et navn, som ikke alle andre hedder - så jeg ville være så ked af, at det bliver et mode-navn, så hver anden pludselig skal hedde det..

Anmeld

31. december 2010

Vidunderligeunger

uhh, I like  

Dejligt at have det på plads.. Skal I ikke have flere børn så?

Anmeld

31. december 2010

Maise

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt, vi er jo rørende ens med navne:0)

Jeg elsker også navnet som din pige har, men ville skrive det med K altså Klara, men det var Kenny ikke helt med på:0)

Karla synes jeg også er sååååååååååå medt:0)

hun staves kun med C fordi hun staves ens med sin tipoldemor. Karla var også en af mine topfavoritte r. hvor er det skægt. godt nytår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.