Vil ikke tage flasken -4,5mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Smølf

Hej med jer,

Vi har en pige på 4,5 måned. Hun er indtil nu blevet ammet fuldt ud og det er gået fint. (Vi havde dog en periode i starten, hvor hun fik min mælk på flaske, da jeg malkede ud pga. sår).

Men... Nu er hun bare en sulten lille en og er begyndt at vågne 4-5 gange hver nat for at blive ammet.

Derfor kunne jeg godt tænke mig, at hun begyndte at få lidt MME på flaske til natten.

Men nu vil hun absolut ikke vide af flasken! Er der nogen, der har et godt tip til hvordan man lærer sit barn at spise af flasken? Det er lidt vigtigt at hun lærer det, for til februar skal jeg arbejde 1 måned, mens manden går hjemme med hende.

Håber på lidt gode råd.

VH Smølf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

sne190810

Hvorfor ikke bare begynde at supplere med lidt grød i løbet af dagen ..?

Start stille og roligt op med en smule ris/majs/hirse grød eller lidt most kartoffel/gulerod osv .. Det erer jo ingeting de spiser af det i starten (i hvert fald ikke min datter), men det er åbenbart nok til hun ikke småvågnede om natten mere.

Detv er vi på herhjemme, da jeg heller ikke kan få den lille abeunge til at ta' flasken.

Anmeld

29. december 2010

Maja88

jeg ville prøve at lade manden give hende den, mens du ikke er i nærheden. for hun kan nemlig lugte din mælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.