Flyverdragt str. 62/68 & MOLO dragt str.86 sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
915 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Fru.Mäes <3

Sælger disse 2 flyverdragter - da den ene er for lille og den anden er ikke lige min smag...

Den mørke blå er en str. 62/68 - og er mærket Papagino.. Købt for 250 kr. KOM MED ET BUD, den er aldrig baugt..

MOLO - dragten er en str. 86. og er ALT for stor til min bettemand, OG når det bliver koldt igen, så er han større end en str. 86. Den er købt for 399 kr. KOM MED ET BUD, den er hellere aldrig brugt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Fru.Mäes <3

Jeg betaler portoen

Anmeld

30. december 2010

Bare-mig

Jeg er interesseret i molo dragten - hvad skal du have for den?

Anmeld

30. december 2010

Fru.Mäes <3

Mor til Maj skriver:

Jeg er interesseret i molo dragten - hvad skal du have for den?

Heej MOR TIL MAJ

Ville aller helst nærmest købsprisen, men komme jeg nok ikke helt.. SÅ ville hvert fald gerne have mellem 300 og 350 kr. for den..

Hvad havde du tænkt at ville give for den

Krams Rikke

Anmeld

30. december 2010

Bare-mig

FrøkenHedegaard skriver:

Heej MOR TIL MAJ

Ville aller helst nærmest købsprisen, men komme jeg nok ikke helt.. SÅ ville hvert fald gerne have mellem 300 og 350 kr. for den..

Hvad havde du tænkt at ville give for den

Krams Rikke

Det kan godt forstå du gerne vil - de fleste steder er de dog på udsalg mellem 30-50 procent. Jeg tror jeg finder en på nettet i stedet for så

Held og lykke med salget og godt nytår

Anmeld

1. januar 2011

bullerbassen

FrøkenHedegaard skriver:

Sælger disse 2 flyverdragter - da den ene er for lille og den anden er ikke lige min smag...

Den mørke blå er en str. 62/68 - og er mærket Papagino.. Købt for 250 kr. KOM MED ET BUD, den er aldrig baugt..

MOLO - dragten er en str. 86. og er ALT for stor til min bettemand, OG når det bliver koldt igen, så er han større end en str. 86. Den er købt for 399 kr. KOM MED ET BUD, den er hellere aldrig brugt..

Super lækker dragt - Vil dog sige at denne dragt er SUPER skøn om sommeren til aften. Har haft den i alle str til min dreng.

Kan se din dreng er fra nov så han ville passe den forår / sommer hvor den er perfekt.

Ellers hel og lykke med salget - En super lækker dragt.

Kunne godt være interesseret men som en anden skriver der er ½ pris mange steder i butikkerne.

Anmeld

3. januar 2011

Fru.Mäes <3

MOLO dragten er solgt

Den mørkeblå flyverdragt sælges i dag for 150 kr.!!! INTERESSERET?

Anmeld

12. januar 2011

Fru.Mäes <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.