camillahej skriver:
Hej lige en lille update, jeg har lige for en time siden haft en til to dråber blod og der kom ikke mere.. hmm fuck det er ved at være mystisk. Men måske det er rigtig nok at min menstration er hoppet over en gang og så jeg fornyligt er blevet gravid måske derfor man ikke har kunne måle andet end 5mg i mit blod ej hvor jeg håber det er sådan det hele hænger sammen og at de to dråber blod er fordi æget har sat sig fast.. hmm

Det kan godt være jeg lyder lidt hård nu, men det er altså godt ment!
Jeg synes du skal stole på hvad din læge siger og hvad de tests du har fået foretaget viser og slappe af og stoppe de spekulationer om at "de måske tager fejl" og at måske, måske...
Giv dig selv og din hjerne noget ro, stol på at det er som prøverne viser, og slap af - så kommer din menstruation når din krop er stresset af.
Men så længe du er så optaget af en minimal fejlmargin i tests, prøver m.m og hænger dig i et meget spinkelt håb, er der ingen chance for at det normaliseres lige med det samme, så du kan få en normal cyklus igen.
Tror det er meget vigtigt for, ikke at drive sig selv til vanvid, at prøve at se på tingene med nogen distance ind i mellem selvom det er svært!
Men sund fornuft og ikke at gå i selvsving, hjælper på at man ikke bliver sindssyg ift at ønske sig så brændende at blive gravid.
Jeg bruger mange kræfter på, ikke at drive mig selv til vanvid i ønsket om hurtigst muligt at blive gravid igen, selvom jeg ønsker det mere end noget andet lige nu.

husk, dette er ikke nogen kritik blot en venlig tanke
Anmeld