Svar fra lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

aarhusmor

camillahej skriver:

okay så er det jo ikke lige frem et nederlag hvis jeg ikke er gravid kan man sige, hvis det er lettere at blive gravid næste gang.. Men nu skal jeg jo til at kende min egen cyklus igen efter at der er gået kludermor i det hele, håber bare snart der sker det ene eller det andet.

Din cyklus kan sagtens være helt normal efter "oplevelsen" det er min altid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

camillahej

aarhusmor skriver:

Din cyklus kan sagtens være helt normal efter "oplevelsen" det er min altid.

okay tak

Anmeld

29. december 2010

camillahej

quindelist skriver:

Du kan jo have sprunget en mens over? -det er ikke unormalt og sker for de fleste på et eller andet tidspunkt.

Hvis ikke der er sket noget om en uges tid, så prøv at få lægen til at tage en ny hcg, -hvis nu der har været lidt kuk i systemet og du har sprunget en omgang over så kan du reelt set være blevet gravid for ganske kort tid siden og det så er derfor tallet er lavt.

Hej lige en lille update, jeg har lige for en time siden haft en til to dråber blod og der kom ikke mere.. hmm fuck det er ved at være  mystisk. Men måske det er rigtig nok at min menstration er hoppet over en gang og så jeg fornyligt er blevet gravid måske derfor man ikke har kunne måle andet end 5mg i mit blod ej hvor jeg håber det er sådan det hele hænger sammen og at de to dråber blod er fordi æget har sat sig fast.. hmm

Anmeld

29. december 2010

SaraLM

camillahej skriver:

Hej lige en lille update, jeg har lige for en time siden haft en til to dråber blod og der kom ikke mere.. hmm fuck det er ved at være  mystisk. Men måske det er rigtig nok at min menstration er hoppet over en gang og så jeg fornyligt er blevet gravid måske derfor man ikke har kunne måle andet end 5mg i mit blod ej hvor jeg håber det er sådan det hele hænger sammen og at de to dråber blod er fordi æget har sat sig fast.. hmm

Det kan godt være jeg lyder lidt hård nu, men det er altså godt ment!

Jeg synes du skal stole på hvad din læge siger og hvad de tests du har fået foretaget viser og slappe af og stoppe de spekulationer om at "de måske tager fejl" og at måske, måske...

Giv dig selv og din hjerne noget ro, stol på at det er som prøverne viser, og slap af - så kommer din menstruation når din krop er stresset af.
Men så længe du er så optaget af en minimal fejlmargin i tests, prøver m.m og hænger dig i et meget spinkelt håb, er der ingen chance for at det normaliseres lige med det samme, så du kan få en normal cyklus igen.

Tror det er meget vigtigt for, ikke at drive sig selv til vanvid, at prøve at se på tingene med nogen distance ind i mellem selvom det er svært!
Men sund fornuft og ikke at gå i selvsving, hjælper på at man ikke bliver sindssyg ift at ønske sig så brændende at blive gravid.

Jeg bruger mange kræfter på, ikke at drive mig selv til vanvid i ønsket om hurtigst muligt at blive gravid igen, selvom jeg ønsker det mere end noget andet lige nu.

husk, dette er ikke nogen kritik blot en venlig tanke

Anmeld

29. december 2010

RiUL

SaraLM skriver:

Det kan godt være jeg lyder lidt hård nu, men det er altså godt ment!

Jeg synes du skal stole på hvad din læge siger og hvad de tests du har fået foretaget viser og slappe af og stoppe de spekulationer om at "de måske tager fejl" og at måske, måske...

Giv dig selv og din hjerne noget ro, stol på at det er som prøverne viser, og slap af - så kommer din menstruation når din krop er stresset af.
Men så længe du er så optaget af en minimal fejlmargin i tests, prøver m.m og hænger dig i et meget spinkelt håb, er der ingen chance for at det normaliseres lige med det samme, så du kan få en normal cyklus igen.

Tror det er meget vigtigt for, ikke at drive sig selv til vanvid, at prøve at se på tingene med nogen distance ind i mellem selvom det er svært!
Men sund fornuft og ikke at gå i selvsving, hjælper på at man ikke bliver sindssyg ift at ønske sig så brændende at blive gravid.

Jeg bruger mange kræfter på, ikke at drive mig selv til vanvid i ønsket om hurtigst muligt at blive gravid igen, selvom jeg ønsker det mere end noget andet lige nu.

husk, dette er ikke nogen kritik blot en venlig tanke

Ja, man kan hurtigt blive "sindssyg" fordi man spekulerer over al ting Og det er da til at brække sig over, at man er så fokuseret. Til sidst bliver man bare træt af cyklusser, æl osv Jeg overvejede næsten at droppe det hele, fordi jeg var ved at blive vanvittig. Så da jeg havde besluttet mig for at tage en slapper, kom der en baby i min mave

Anmeld

29. december 2010

aarhusmor

camillahej skriver:

Kan sagtens forstå at det er spændende nu og ja det kan jo være et æg der sætter sig fast nu

Men det kan også være start på mens. Vi må se hvad det bliver

Anmeld

29. december 2010

SaraLM

ri.ul skriver:

Ja, man kan hurtigt blive "sindssyg" fordi man spekulerer over al ting Og det er da til at brække sig over, at man er så fokuseret. Til sidst bliver man bare træt af cyklusser, æl osv Jeg overvejede næsten at droppe det hele, fordi jeg var ved at blive vanvittig. Så da jeg havde besluttet mig for at tage en slapper, kom der en baby i min mave

Præcis! Jeg er lige pt. lidt bange for at forpurre det ved at lave ægløsningstests for at finde ud af hvornår den ligger (og om den overhovedet kommer hver måned) men jeg er nødt til lige at give det et forsøg på om jeg kan fange den.. ellers stopper jeg nok også og overlader det til skæbnen lidt endnu - har dog ikke massevis af tid da jeg allerede er 33...

Anmeld

29. december 2010

paprika

camillahej skriver:

Ok det lyder da dejligt, så det vil sige alle dine graviditet tester os bare var negative, er jeg da glad for så har jeg måske et lille håb endnu, havde du så slet ingen mens overhoved heller ikke pletblødning?..

Har nemlig ikke haft noget som helst men jeg har dælme nogle store niv i mit underliv.

Alle mine tests er nagative ja. 

Nej havde ikke pletblødning overhovedet 

Ja, niv i underlivet har jeg godt nok, nok af. Men det hører jo med 

Har idag været inde i byen, og har hele dagen døjet med mens smerter, men det er jo også noget af det man må tage med

Anmeld

29. december 2010

camillahej

Bare lige til de der har skrevet ja det nok rigtig nok jeg må tage en dag af gangen stille og roligt... Jeg skal jo nok nå det.

Uha nu er der kun 3 dage til jeg stopper med at ryge spændene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.