bonderøvens bæresele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.291 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Alberts/

nogle som ved hvor man kan købe den, hvis i altså har set den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

oo

jeg ved det ikke, men har også bidt mærke i den. jeg har også set nogen andre (på tv) der havde den, og jeg havde ellers gået og troet den var hjemmebrygget men ellers, så skriv til bonderøven på DR...eller til DR, så kan de jo spørge ham

Anmeld

29. december 2010

Mumto3

Hmmm....jeg aner ikke hvor den er købt, men ligner sådan noget fra en spejderbutik. Men hvorfor gå rundt med baby i et stativ, når der findes så mange fantatiske slynger hvor man også bære på ryggen og på begge skuldre?

Anmeld

29. december 2010

oo

Mumto3 skriver:

Hmmm....jeg aner ikke hvor den er købt, men ligner sådan noget fra en spejderbutik. Men hvorfor gå rundt med baby i et stativ, når der findes så mange fantatiske slynger hvor man også bære på ryggen og på begge skuldre?

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

Tjuhl skriver:

jeg ved det ikke, men har også bidt mærke i den. jeg har også set nogen andre (på tv) der havde den, og jeg havde ellers gået og troet den var hjemmebrygget men ellers, så skriv til bonderøven på DR...eller til DR, så kan de jo spørge ham

haha ja den kunne nemt være hjemmebygget(;

må prøve at skrive på deres fjæs gruppe så,

synes den er smart til når man skal på tur når han ikke kan være i min slynge mere

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

Mumto3 skriver:

jamen har en slynge men han kan kun være i den til han er 1½ og ville gerne have den til når jeg er på tur osv

Anmeld

29. december 2010

JulieE

Alberts/ skriver:

nogle som ved hvor man kan købe den, hvis i altså har set den?

Den han bruger i de seneste afsnit er en rygbærer, sådan en slags rygsæk med en stol til barnet. Det er rigtigtig gode til f.eks trecking Jeg ved du kan købe dem bl.a. i babysam og spejdersport

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

JulieE skriver:

Den han bruger i de seneste afsnit er en rygbærer, sådan en slags rygsæk med en stol til barnet. Det er rigtigtig gode til f.eks trecking Jeg ved du kan købe dem bl.a. i babysam og spejdersport

uhh ta må lige prøve at søge rygbære på google, søgte nemlig bonderøvens bæresele men der kom bare en masse alm bæreseler ind

Anmeld

29. december 2010

Mumto3

Alberts/ skriver:

jamen har en slynge men han kan kun være i den til han er 1½ og ville gerne have den til når jeg er på tur osv

Der findes slynger der kan bruges op til børnene er 3-4år gamle

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

Mumto3 skriver:

Der findes slynger der kan bruges op til børnene er 3-4år gamle

gør der  ej det vidste jeg ikke, hvad for nogle?(;  bare ikke mai tai dem kan jeg ikke lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.