mortiltopiger skriver:
hej piger
ja jeg venter som sagt en meget stor dreng var til skaning i mandags i uge 35 plus 2 dage ligger han på 4 kilo og 200 gram jeg bliver sat i gang her den 10 janura og da er han nok op på 5 kilo mener de så jeg håber virkelig lidtde har taget lidt fejl af vægten men er der ander som har eller haft store babyer i maven skal siges jeg er sukker syge og en grund til han er så stor men jeg er meget nervøs om jeg virkelig kan presse en baby ud på 5 kilo det er mit 3 barn og de to ander var slet ik store
knus karina
Jeg venter ikke selv et stort barn - ikke hvad jeg ved af i hvert fald!! Men jeg kan måske godt berolige dig lidt alligevel
- jeg har en veninde, som også havde graviditetssukkersyge, og hun fødte en søn en måned før tid. Han vejede 4800 gram, og hun sagde, at det ikke var værre end de to første hun fødte.
Den første af hendes børn blev født til termin og var normalvægtig (jeg kan ikke huske hvor meget hun vejede, men det var vel omkring de 3500 gram). Anden gang fødte hun i uge 33+4, hvor han vejede 2800 gram (der havde hun også sukkersyge).
Håber du kan bruge det til noget!
Anmeld