Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Hehe! Tæt nok Du må forresten endelig sende mig en update når i har været til scanning

Det skal jeg nok gøre Vi skrives ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Det skal jeg nok gøre Vi skrives ved

Det gør vi. Godt nytår!

Anmeld

29. december 2010

K&N

tine1985 skriver:

Uh det lyder da ik rart! Må vidst hellere få ringet til min læge i morgen og høre hvad hun siger til det. Og så må jeg krydse fingre for at det snart vender. Havde jo lidt håbet at det ville være bedre nu efter 12 uge. Hvor længe varede det for dig?

jeg mener jeg var omkring 14-15 uger henne da mit stoppede... men jeg er sikker på at det kun stoppede så hurtigt fordi jeg kom op på fødegange et par gange i ugen...  det hjalp mig rigtig meget 

Anmeld

30. december 2010

tine1985

K&N skriver:

jeg mener jeg var omkring 14-15 uger henne da mit stoppede... men jeg er sikker på at det kun stoppede så hurtigt fordi jeg kom op på fødegange et par gange i ugen...  det hjalp mig rigtig meget 

Jeg må håbe at min læge har nogle tricks i ærmet, når hun kommer tilbage fra ferie Tak for svaret!

Anmeld

30. december 2010

JustAnotherName

Hej piger!Jeg er gravid i 13. uge, og har siden uge 7 haft meget voldsom kvalme samt kastet en del op. Dette har betydet at jeg spiser meget lidt, og har den sidste måned tabt mig fra 62,5 kg til nu 56 kg. Altså 10% af min kropsvægt. Dertil er jeg begyndt at blive meget svimmel/sløv hvis jeg står op mere end 5 min. af gangen.Alt i alt er jeg ved at blive lidt nervøs. Men er det måske meget normalt? Eller er det mon noget jeg skal reagere på?På forhånd tuuuusind tak!!!

Min svigerinde har lige været indlagt og fået drop, fordi hun var dehydreret af at kaste så meget op. Jeg syntes du skal kontakte din læge. Bare dét at du selv er usikker og urolig, er jo en "rød lampe" der lyser, og fortæller, at det ikke føles helt rigtigt - og det bør du bestemt reagere på, synes jeg.

God bedring!

Anmeld

30. december 2010

tine1985

JustAnotherName skriver:

Min svigerinde har lige været indlagt og fået drop, fordi hun var dehydreret af at kaste så meget op. Jeg syntes du skal kontakte din læge. Bare dét at du selv er usikker og urolig, er jo en "rød lampe" der lyser, og fortæller, at det ikke føles helt rigtigt - og det bør du bestemt reagere på, synes jeg.

God bedring!

Tusind tak for svaret! Er også klart nået frem til at jeg må have en snak med mkn læge når hun er tilbage efter nytår

Anmeld

30. december 2010

JustAnotherName

tine1985 skriver:

Tusind tak for svaret! Er også klart nået frem til at jeg må have en snak med mkn læge når hun er tilbage efter nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.