Pigetøj størrelse 86 og 92 - spar 25 %

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. februar 2011

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

De army-grønne bukser fra H&M, er det fra et andet indlæg? Hvad størrelse er det? .....Mener ikke det er 86 eller 92 nemlig 

Og hvilken cowboy-kjole mener du......kan du evt. kopiere billede af den?
Cowboy-kjolen fra H&M i størrelse 80, er der nemlig lige en anden der har skrevet på, lige inden dig...

Men ihvertfald er der "Helena Christensen" nederdelen med seler og Cirkeline-undertrøjen, som jeg har lagt til side til dig.

Og jeg har netop sorteret. Og har en del mere tøj liggende -primært størrelse 80 og 86....... Det kommer på snart (når jeg lige får sorteret færdig og får taget billeder, som jeg kan ligge herind)

De army bukser er fra det andet indlæg, og er de ikke ne str. 80, de tror jeg. Jeg glæder mig til at se, hvad du mere har, så kan jeg jo bestille det hele samlet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

JustAnotherName

De army bukser er fra det andet indlæg, og er de ikke ne str. 80, de tror jeg. Jeg glæder mig til at se, hvad du mere har, så kan jeg jo bestille det hele samlet.

Army-bukser, Cirkeline undertrøje og Helena Christensen er indtil videre lagt til side til dig.

Der kommer mere tøj til salg LIGESÅ SNART jeg lige får den fornødne tid til at tage billeder og lægge dem ind...... Der er faktisk en hel del!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.