Hvornår er det ok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

.. at præsentere børnene for en ny kæreste?

Jeg er allerede nu sikker på at der er hold i fyren, at han er en jeg virkelig har lyst til at være sammen med, og det virker til at han har det på samme måde. Og han er meget interesseret i at møde mine børn.

Vi har dog ikke travlt, og er enige om at det skal ske på den bedst mulige måde. Det vil bare være så rart, at han også vil kunne komme på besøg, når børnene er der og ikke kun når de er hos deres far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Alberts/

tror ikk der er nogen gylden regl, men man lader vel sine børn se manden når man er sikker og føler det er rigtigt, det er op til dig(:

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Alberts/ skriver:

tror ikk der er nogen gylden regl, men man lader vel sine børn se manden når man er sikker og føler det er rigtigt, det er op til dig(:

Jeg er helt enig, og jeg tror, at jeg selv ville lade der gå 2-3 mdr.

Anmeld

29. december 2010

Amso

Ved ikke hvor gamle dine børn er. Men de førte par gange du præsenterer ham for børnene, behøves man jo ikke sige og vise at man er kærester. Men bare sørge for at han hygger sig med børnene, og så kommer det hele stille og roligt naturligt af sig selv.. Hvis først børnene syntes det rart at være i hans selskab, så betyder det knap så meget når de så finder ud af at i kærester sammen. Og bliver ikke så stor en omvending

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.