Cyklus på 25 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.614 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Jarnsaxa

Hvem herinde har en cyklus på 25 dage, eller deromkring?

Og hvornår har I så ægløsning, på 12. dagen?

Jeg har efter p-pillestop haft mens nu to gange, begge med 25 dages mellemrum.. Så tænker, at min cyklus er faldet fra 28 dage (på pillen) til 25 dage uden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

rikke2299

hej

min er på bare 21 dage.... så jeg har min æg løsning ca 7 dage efter min mens er stoppet. Dette vidste jeg ikke før jeg tog til egen læge hvorefter vi regnede den ud sammen. Vi prøvede i 1 1/2 år ar få et barn.

Anmeld

28. december 2010

rikke2299

rikke2299 skriver:

hej

min er på bare 21 dage.... så jeg har min æg løsning ca 7 dage efter min mens er stoppet. Dette vidste jeg ikke før jeg tog til egen læge hvorefter vi regnede den ud sammen. Vi prøvede i 1 1/2 år ar få et barn.

så måske du har æl før end du ved 

Anmeld

28. december 2010

Jarnsaxa

rikke2299 skriver:

hej

Wow, 21 er ikke meget. Men hvor længe har du så mens? For man siger jo, at man har ÆL cirka halvvejs inde i cyklus, så hvis cyklus er på 24 dage har man ÆL på 12. dagen (dvs. 12 dage efter første mensdag)..

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

rikke2299 skriver:

hej

Det er nogenlunde det samme med mig at dømme efter, hvornår Laura er undfanget

Anmeld

28. december 2010

Jarnsaxa

Baagøe skriver:

Det er nogenlunde det samme med mig at dømme efter, hvornår Laura er undfanget

Hvor mange dage efter 1. mensdag mener du så, du har ÆL?

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Jarnsaxa skriver:

Hvor mange dage efter 1. mensdag mener du så, du har ÆL?

Øhm... Jeg tror faktisk jeg fik citeret lidt forkert. Jeg kan regne ud, at min ÆL er faldet blot 8 dage efter 1. mens dag og 2 dage efter sidste mens dag....

Anmeld

28. december 2010

Jarnsaxa

Baagøe skriver:

Øhm... Jeg tror faktisk jeg fik citeret lidt forkert. Jeg kan regne ud, at min ÆL er faldet blot 8 dage efter 1. mens dag og 2 dage efter sidste mens dag....

Ah, på den måde, det giver mere mening Selvom det godt nok er tidligt. Oh well, det sikreste er vel bare at sexe hver dag fra slut mens til start mens xD

Anmeld

28. december 2010

rikke2299

Jarnsaxa skriver:

Wow, 21 er ikke meget. Men hvor længe har du så mens? For man siger jo, at man har ÆL cirka halvvejs inde i cyklus, så hvis cyklus er på 24 dage har man ÆL på 12. dagen (dvs. 12 dage efter første mensdag)..

ca i 5 dage har jeg mens

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Jarnsaxa skriver:

Ah, på den måde, det giver mere mening Selvom det godt nok er tidligt. Oh well, det sikreste er vel bare at sexe hver dag fra slut mens til start mens xD

Tja, hvis man kender sin ÆL dag, så anbefales der at gøre det hver anden dag kun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.