Erfaringer med Holbæk eller Roskilde sygehus????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.005 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2010

heisamig

Heeej piger.

(Kom til at skrive dette indslag i "graviditet", men det er nok mere passende her.

)Så skal vi til første graviditetsundersøgelse hos lægen imorgen - jeg glæder mig helt vildt...! Uh, det bliver spændende.

I den forbindelse har jeg læst mig frem til, at man allerede der beslutter hvor man gerne vil føde henne. Jeg bor i Tølløse og derfor vil det være oplagt at vælge Holbæk, da dette er det nærmeste. Vi har dog haft nogle uheldige oplevelser med Holbæk og overvejer derfor at ønske Roskilde.

Er der nogen der har nogle erfaringer med enten Holbæk eller Roskilde som der har lyst til at dele???

Endnu et spørgsmål - havde I nogle "krav"? Jeg har to krav - at Christian må overnatte sammen med os, hvis vi skal bliver der og at der må komme to med til fødslen...

Det kan man vel sagtens forlange, ikk???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

eirene

Jeg fødte på Roskilde for snart 15 år siden, så det tæller nok ikke. Men Roskildes fødeafdeling har altid haft et godt ry. Og umiddelbart vil jeg mene at så længe der ikke er nogen komplikationer er det dig der bestemmer hvem og hvor mange der skal med til fødslen.

Held og lykke med det.

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg har desværre ikk erfaring med nogen af sygehusene - men et lille råd , nu ved jeg ikk hvor langtid det tager at køre til det ene eller andet sygehus . Men vælg noget som ligger tæt på , har du først veer så fortryder du at skulle sidde en time i bil inden du er fremme .

Men self dit eget valg og ønske , nogen gange kan man heller ikk selv få lov at bestemme hvis de mener det er bedst for dig at blive tilknyttet Holdbæk , så har du ikk så meget at gøre , selvom der er frit sygehusvalg ..

Derudover har jeg HØRT ved ikk at man ikk må have nogen overnattende , men jeg ved det ikk med sikkerhed .

Jeg håber du får dine ønsker opfyldt

Og så held og lykke med graviditeten

Anmeld

28. december 2010

oerbaek

Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med nogle af sygehusene, men skal selv føde på holbæk, jeg har 2 børn i forvejen men jeg har født på slagelse som desværre har lukket deres føde afdeling... jeg bor nok tættest på slagelse og ville hvis jeg kunne helst have valgt det, men efter som den er lukket har jeg ikke rigtig noget valg andet end at tage holbæk...

Jeg har en del veninder der har født på holbæk og der er blandet af historier både godt og skidt...

Så er egentlig ret spændt på hvordan det er på holbæk... hvis man har ene stue ved jeg at manden kan overnatte...

Anmeld

28. december 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Har svaret dig under graviditet, men du får den også lige her.

Jeg har født to gange på Roskilde og er ovenud tilfreds- jeg vil varmt anbefale dem til alle der gider høre på mig. Jeg har længe overvejet hjemmefødsel ved en evt. 3´er, men har været så glad og tryg ved mine oplevelser med Roskilde, at jeg ikke kan forestille mig ikke at dele en 3. fødsel med "dem derinde". Ved et tilfælde var den jordmoder, der fulgte mig under stort set hele min søns fødsel, den samme som tog imod min datter.

Mht dine krav: fædre kan IKKE overnatte på Roskilde med mindre I kommer på patienthotellet, og det gør man som regel kun som flergangsfødende eller i de tilfælde hvor fødslen er forløbet perfekt. Så jo, her vil det nok være for meget at forlange Men hvor mange du vil have på stuen er op til dig.

Anmeld

29. december 2010

lille83

jeg har født en gang på roskilde.(nov 08) og er vældig tilfreds med dem. god service og rigtig sødt personale. desuden har jeg været indlagt for en mdr siden deroppe og kan kun varmt anbefale roskilde.

mvh lille83.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.