Hej Helena
Oev, jeg er helt misundelig. Jeg kunne blive ved at faa boern, hvis det ikke var fordi at man skal have tid til at passe dem. Men foedslen og tiden lige efter, synes jeg bare er saa stor.
Nu har jeg jo allerede 2 boern og har vaeret igennem alle de overvejelser og foelelser som du har lige nu. Det jeg gjorde var at Laura havde den dag hun altid havde haft og jeg koncentrede mig 100% om Daniel naar hun var i skole, og saa kom Daniel saa i 2. raekke, saa vidt muligt, naar Laura var hjemme. Det lyder maaske lidt haardt paa skrift. Altsaa, det var jo ikke saadan at Daniel laa og vandsmaegtede naar Laura var hjemme ;)
Og det med at du siger at Ida Maj skal vaere den aeldste, saa er der ikke noget Laura er mere stolt af end at vaere den aeldste. Hun siger tit "jeg er stor, Daniel er en baby". Og det er jo fordi at hun kan det hele og proever tit at laere Daniel alle de ting hun kan. Der er ikke noget der kan faa mit hjerte til at smelte mere end naar hun udoever som storesoester og f.eks hjaelper ham med at faa jakken af og paa. Jeg mener, hun kan jo knap nok selv (L). Jeg har aldrig fortrudt et sekund at faa to boern saa relativt taet paa hinanden. De er simpelthen saa glade for hinanden og spoerger altid efter hinanden hvis den ene ikke er der.
Saa selvom det nok er uundgaaeligt at have de foelelser som du gaar og har nu, saa mener jeg virkelig du goer dine unger en stor tjeneste.
Forresten, er det din baby eller Ida Majs der er en lillebror? :)
(H)
Trine
Anmeld