Junior 16+3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Bruus

Junior 16+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Hold da op en fin lille babyhule

Anmeld

28. december 2010

Bruus

Pernille08 skriver:

Hold da op en fin lille babyhule

Ihh, mange tak

Anmeld

28. december 2010

-Milla-

Fin mave
Ved I kønnet endnu?

Anmeld

28. december 2010

Laulund87

Hvor fin og et rigtig sødt bånd

Anmeld

28. december 2010

Bruus

-Milla- skriver:

Fin mave
Ved I kønnet endnu?

Tak tak Nej vi kender ikke kønnet, og vi vil heller ikke vide det før h*n kommer til verden

Anmeld

28. december 2010

Bruus

Laulund87 skriver:

Hvor fin og et rigtig sødt bånd

Tak og tak Jeg er også glad for det. Det er fra mit arbejde (NOA NOA) 

Anmeld

22. maj 2011

A.

sikke fint mave og elesker den bånd/bælte hvor kan man købe den og hvilken str kan man får dem i?

Anmeld

25. maj 2011

Bruus

sikke fint mave og elesker den bånd/bælte hvor kan man købe den og hvilken str kan man får dem i?

Bæltet er fra NOA NOA, fra Christmas 2010 kollektionen. Mener nok det hedder "Rose Belt", og ved at det blev lavet i den farve jeg har på, og derudover sort og mørkelilla. De kommer i størrelserne x-small, small, medium, large, x-large. Dog tvivler jeg på at de er til at få længere. Ellers skal du ringe op til hovedkontoret, og forhøre dig om de stadig haves på hovedlageret? Det er en mulighed. Du må ikke hænge mig op på det, men tror bæltet kostede ca. 179.00-199.00,-...
Her er oplysningerne til hovedkontoret Kvistgaard:

NOA NOA  KROGENBERGVEJ 15A  NYRUPGAARD  3490 KVISTGAARD  DENMARK   +45 3699 3000

Anmeld

25. maj 2011

A.

MDybvad skriver:

Bæltet er fra NOA NOA, fra Christmas 2010 kollektionen. Mener nok det hedder "Rose Belt", og ved at det blev lavet i den farve jeg har på, og derudover sort og mørkelilla. De kommer i størrelserne x-small, small, medium, large, x-large. Dog tvivler jeg på at de er til at få længere. Ellers skal du ringe op til hovedkontoret, og forhøre dig om de stadig haves på hovedlageret? Det er en mulighed. Du må ikke hænge mig op på det, men tror bæltet kostede ca. 179.00-199.00,-...
Her er oplysningerne til hovedkontoret Kvistgaard:

NOA NOA  KROGENBERGVEJ 15A  NYRUPGAARD  3490 KVISTGAARD  DENMARK   +45 3699 3000

tusind tak det prøver jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.