Massage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Jo vil meget gerne snart føde men der sker intet syntes jeg.. Ingen slemme plukveer eller andet.. Det eneste jeg kan mærke er at min livmoderhals er væk men ikke optræk til noget udover jeg ikke kan sove om natten.. Ved ikke om det har noget med det at gøre FORRESTEN er det ikke i næste uge at du skal have kejsersnit!!! det er jo for vildt!! Kan du mærke noget i din krop ?

Jo det er liiiige om lidt  Og skal jeg være helt ærlig så er jeg SÅ glad for det kejsersnit lige nu, for der er ingenting som helst der tyder på, at der er noget i gang. Har en lille smule smerter der minder om menstruationssmerter indimellem, men ellers er plukveer mv. fuldstændig som det plejer. Er temmelig sikker på at jeg ville ende med at gå min en uge over hvis ikke det var for det kejsersnit...

Men synes nu alligevel det lyder godt at din livmoderhals er væk - det er da en god start!!! Krydser fingre for at du ikke når d. 13. med mave på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Jo det er liiiige om lidt  Og skal jeg være helt ærlig så er jeg SÅ glad for det kejsersnit lige nu, for der er ingenting som helst der tyder på, at der er noget i gang. Har en lille smule smerter der minder om menstruationssmerter indimellem, men ellers er plukveer mv. fuldstændig som det plejer. Er temmelig sikker på at jeg ville ende med at gå min en uge over hvis ikke det var for det kejsersnit...

Men synes nu alligevel det lyder godt at din livmoderhals er væk - det er da en god start!!! Krydser fingre for at du ikke når d. 13. med mave på

Er efterhånden os ret sikker på jeg går over tid...  medmindre det kommer pludseligt, for alt er som det plejer.. men skal til JM den 4 januar så må vi se hvad hun siger

Er du ved at være klar til den lille kommer? Jeg glæder mig i hvert fald til at se billeder og læse om kejsersnittet 

Anmeld

29. december 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Er efterhånden os ret sikker på jeg går over tid...  medmindre det kommer pludseligt, for alt er som det plejer.. men skal til JM den 4 januar så må vi se hvad hun siger

Er du ved at være klar til den lille kommer? Jeg glæder mig i hvert fald til at se billeder og læse om kejsersnittet 

Måske hun kan udrette mirakler og pille ved et eller andet som sætter gang i fødslen? Eller måske massagen kan?

Ja vi er sådan nogenlunde ved at være klar. Jeg har været hjemme ved mine forældre siden d. 23. og skal nu hjem og have det sidste på plads + have lavet mad til fryseren, så der er noget at tage af. Jeg har det heldigvis godt og glæder mig til at have "travlt" med de sidste småting inden kejsersnittet. Jeg har faktisk heller ikke pakket en taske endnu - måske det også ville være en god ide?

Hvad med jer, er i også ved at være klar?

Anmeld

29. december 2010

PeruBaby

Uhhh, ja I må snart komme i gang med at føde/ få bebsien ud ved kejsersnnt Jeg glæder mig SÅ meget til at læse de første beretninger og se billeder... jubiiii...

Anmeld

29. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Måske hun kan udrette mirakler og pille ved et eller andet som sætter gang i fødslen? Eller måske massagen kan?

Ja vi er sådan nogenlunde ved at være klar. Jeg har været hjemme ved mine forældre siden d. 23. og skal nu hjem og have det sidste på plads + have lavet mad til fryseren, så der er noget at tage af. Jeg har det heldigvis godt og glæder mig til at have "travlt" med de sidste småting inden kejsersnittet. Jeg har faktisk heller ikke pakket en taske endnu - måske det også ville være en god ide?

Hvad med jer, er i også ved at være klar?

Ja jeg har været klar rigtig længe efterhånden  men har dog intet lavet til fryseren.. kunne være jeg skulle komme i gang med det, har faktisk slet ikke tænkt over det, men selvfølgelig hvem har overskud til at stå og lave mad med en lille baby på armen  

Kunne godt være du skulle pakke tasken  men på den anden side så ved du jo hvornår i skal på hospitalet og jeres guldklump kommer  medmindre han vil ud før i næste uge. mit mål er at efter den 2. januar så har hun frit spil, dog har faren fødselsdag den 8. januar så den prøver vi også at hoppe udenom, men ja kommer hun så kommer hun   

Anmeld

29. december 2010

blomst84

PeruBaby skriver:

Uhhh, ja I må snart komme i gang med at føde/ få bebsien ud ved kejsersnnt Jeg glæder mig SÅ meget til at læse de første beretninger og se billeder... jubiiii...

Jeg tjekker også hver dag herinde om nogen har født  der er jo nogen på listen der har termin MEGET snart!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.