Mettemus skriver:
Måske hun kan udrette mirakler og pille ved et eller andet som sætter gang i fødslen? Eller måske massagen kan?
Ja vi er sådan nogenlunde ved at være klar. Jeg har været hjemme ved mine forældre siden d. 23. og skal nu hjem og have det sidste på plads + have lavet mad til fryseren, så der er noget at tage af. Jeg har det heldigvis godt og glæder mig til at have "travlt" med de sidste småting inden kejsersnittet. Jeg har faktisk heller ikke pakket en taske endnu - måske det også ville være en god ide?
Hvad med jer, er i også ved at være klar?
Ja jeg har været klar rigtig længe efterhånden
men har dog intet lavet til fryseren.. kunne være jeg skulle komme i gang med det, har faktisk slet ikke tænkt over det, men selvfølgelig hvem har overskud til at stå og lave mad med en lille baby på armen
Kunne godt være du skulle pakke tasken
men på den anden side så ved du jo hvornår i skal på hospitalet og jeres guldklump kommer
medmindre han vil ud før i næste uge. mit mål er at efter den 2. januar så har hun frit spil, dog har faren fødselsdag den 8. januar så den prøver vi også at hoppe udenom, men ja kommer hun så kommer hun
Anmeld