JM-besøg veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Marco2

Carina87 skriver:

Hvordan kan man være i uge 35 uden vand i kroppen Det må være skønt! 

Ja, tak. Det er fint. Havde heller ikke vand i kroppen overhovedet ved Emily. 

Efter jeg liiige havde en "downer" hvor jeg var lidt træt af det hele, er jeg faktisk "blusset" op. Har enormt meget energi, og døjer på ingen måde med graviditeten. Kan igen være aktiv med at lave fysiske ting og kan gå ture med hunden igen. Så på nuværende tidspunkt er jeg helt "normal" igen. ALtså har da stadig en dunk der til tider sidder i vejen, men ellers er jeg pt. fit for fight og føler mig ikke hæmmet på nogen måde.

Så det er rigtig dejligt.

Men skal du ikke snart føde? Havde på ingen måde satset på at du på nuværende tidspunkt stadig havde en kage i ovnen …

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

CA

Marco2 skriver:

Ja, tak. Det er fint. Havde heller ikke vand i kroppen overhovedet ved Emily. 

Efter jeg liiige havde en "downer" hvor jeg var lidt træt af det hele, er jeg faktisk "blusset" op. Har enormt meget energi, og døjer på ingen måde med graviditeten. Kan igen være aktiv med at lave fysiske ting og kan gå ture med hunden igen. Så på nuværende tidspunkt er jeg helt "normal" igen. ALtså har da stadig en dunk der til tider sidder i vejen, men ellers er jeg pt. fit for fight og føler mig ikke hæmmet på nogen måde.

Så det er rigtig dejligt.

Men skal du ikke snart føde? Havde på ingen måde satset på at du på nuværende tidspunkt stadig havde en kage i ovnen …

Ag

Hvor er det dejligt at høre!!  Skønt at du er på toppen igen. Og hvor er du heldig med det vand der!! 

Jo skal jeg ikke snart føde?? Martin sov ekstremt længe i dag og da jeg vækkede ham kiggede han op fra sit skjul og sagde "er vandet gået?" da jeg sagde nej gik han kold igen Jeg vil virkelig gerne føde nu!

Anmeld

4. januar 2011

Marco2

Så fik jeg ringet til Skejby efter en ny tid til JM i uge 37.

Og de fortæller så at min jordemoder fra 1. januar ikke er konsultationsjordemoder mere 

Altså var ved hende mellem jul og nytår, så det ku' hun da godt lige ha' nævnt at jeg skulle ha' en ny?

Så det er 3. JM på 4 besøg jeg skal ha'. Godt at jeg ikke er nervøs og ikke er førstegangsfødende.

Nå, men skal til JM igen den 17. januar

AG - 3 dage til barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.