Er jeg gravid eller gik det tabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

Igår formiddags da jeg gik i bad opdagede jeg en masse altså rigtig meget udflåd og så var der sådan en lille hvid/sort klump jeg har hele søndagen randt op kastet op med omgangssyg eller sådan noget så forstår jo også hvis den lille blop er gået til sådan som jeg har anstrenget mig for at kaste op.

Men har bare stadig somom jeg er gravid  (som da jeg ventede vores andre børn)

Men hvis det ikke er blopet hvad er det så?

hjælp hjælp håber virkelig at der er en af jer som ved hvad det kunne være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ville da ringe til lægen hvis jeg var dig, jeg har aldrig hørt om en SA hvor der ikke var noget blod... Umiddelbart tror jeg da du er gravid, men ring til lægen og få det ud af knolden!

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Ville da ringe til lægen hvis jeg var dig, jeg har aldrig hørt om en SA hvor der ikke var noget blod... Umiddelbart tror jeg da du er gravid, men ring til lægen og få det ud af knolden!

Lægen vil jo nok ikke gør noget når jeg ikke er gået overtid desværre. må jo bare se om jeg kan slå det ud af hovede.

Syntes bare den der hvid/sorte klump på ca 1 cm var underlig

Anmeld

28. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

Lægen vil jo nok ikke gør noget når jeg ikke er gået overtid desværre. må jo bare se om jeg kan slå det ud af hovede.

Syntes bare den der hvid/sorte klump på ca 1 cm var underlig

Hvis du ikke engang er over tid, så er anlægget til fosteret ikke større end dette punktum = .

Det kan være så mange ting, du har set, lidt klumpet slimhinde, noget gammelt blod eller lign., der er "skyllet" ud med dit udflåd, synes ikke, du skal spilde så meget energi på det.

Der er vist ingen grund til bekymring, du bliver hverken mere eller mindre gravid af at kontakte din læge nu.

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Igår formiddags da jeg gik i bad opdagede jeg en masse altså rigtig meget udflåd og så var der sådan en lille hvid/sort klump jeg har hele søndagen randt op kastet op med omgangssyg eller sådan noget så forstår jo også hvis den lille blop er gået til sådan som jeg har anstrenget mig for at kaste op.

Men har bare stadig somom jeg er gravid  (som da jeg ventede vores andre børn)

Men hvis det ikke er blopet hvad er det så?

hjælp hjælp håber virkelig at der er en af jer som ved hvad det kunne være?

Det kan sagtens være en lille slimprop, der har løsnet sig, men blod skal der nu være, hvis du har aborteret. Man smider ikke et foster uden.
Så jeg ville nu se at teste engang mere. En gang omgangssyge burde ikke udvirke en abort under normale forhold, for så skulle kvinder der brækker sig fra morgen til aften under det meste af graviditeten også have større risiko for at miste, og det har de ikke.
Så, jeg tror den sidder der endnu, din lille Blop.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan sagtens være en lille slimprop, der har løsnet sig, men blod skal der nu være, hvis du har aborteret. Man smider ikke et foster uden.
Så jeg ville nu se at teste engang mere. En gang omgangssyge burde ikke udvirke en abort under normale forhold, for så skulle kvinder der brækker sig fra morgen til aften under det meste af graviditeten også have større risiko for at miste, og det har de ikke.
Så, jeg tror den sidder der endnu, din lille Blop.

Kærligst
Sussie

Jeg kan først test på næste onsdag, men har alle de samme symptomer som da jeg ventede mig de andre gange. Er ikke et sekund i tvivl om at jeg er gravid denne gang også.

Er bare så nervøs da jeg opdagede den der underlige klump. nok fordi det er et ønskebarn mere.

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Jeg kan først test på næste onsdag, men har alle de samme symptomer som da jeg ventede mig de andre gange. Er ikke et sekund i tvivl om at jeg er gravid denne gang også.

Er bare så nervøs da jeg opdagede den der underlige klump. nok fordi det er et ønskebarn mere.

jeg krydser fingre for at dit lille stjernebarn stadig er hos dig.

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

jeg krydser fingre for at dit lille stjernebarn stadig er hos dig.

Tusind tak.

Det håber jeg også rigtige meget, har urtrolig meget kvalme i dag så mon ikke den er der

Anmeld

29. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tusind tak.

Det håber jeg også rigtige meget, har urtrolig meget kvalme i dag så mon ikke den er der

det lyder da sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.