gået over sin termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2008

claire

hej med jer...

jeg stod og havde termin den 2 sep. og er ved at gå ud af mit gode skind nu, vil jo rigtig gerne føde. så jeg kan se min lille guldklump. det er min anden graviditet og første gang gikjeg fulde 14 dage over og blev sat igang. Men man tæller jo nærmest sekunderne - fordi man bare gerne vil igang. Har prøvet en masse råd fra div. folk omkring mig - men intet virker pt. på mig :S

har i nogle fif - der evt. kan sætte fødslen igang?

jeg har prøvet sex, næsten brændende vand til knæene, gå,løbe på trapper, gymnastik.

kram claire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

heimchen

Hej Claire. IH hvor jeg føler med dig ! Det er jo ligefrem synd for dig,! troede jeg havde det hårdt. Jeg havde termin igår , men jeg er dog "kun" 1.gangs- så jeg ved jo at det er meget normalt at gå over tid... Hm de gode råd, jeg ved ik'.. nu skriver du jo selv at du har prøvet med sex - det var det første jeg ville sige.. sæt dig på vaskemaskinen når den vibrerer ( :D - ved ik hvor jeg har hørt det .. hehe..), men tror måske også der (ikke) sker noget, når man konstant går og tripper over det, at så kommer der bare ikke nogen veer etc... man skal nok bare slappe helt af og lade det komme af sig selv... selvom det er svært.. har du slet ikke haft nogen tegn på noget som helst... ? (flere plukveer, diarré, osv.?) vestøv fra mig .

Anmeld

7. september 2008

miver

Hej

:D Lidt af jers indlæg ,men hvor kan jeg selv huske den utålmodighed ;). Den med vaskemaskinen vil jeg gerne høre mer om hvis i prøver den (smiler sødt).

Jeg har de to gange hvor jeg har født dagen før termin drukket et glas rødvin (det har for mig begge gange giver potte );men jeg har jo nok bare været heldig ;)

Hvad med lidt krydet mad der sætter godt gang i maven og jeg kan jo læse det osse er godt gang i gymnastikken

Masse af vestrøv til jer begge

(H) mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.