Så har jeg været ved JM igen. Hun ER nu altså bare sød! Brugte lang tid på at forsikre mig om, at lægeskiftet var et helt rigtigt valg og kender i øvrigt begge læger i "mit" nye lægehus og anbefalede dem begge varmt 
Blodtrykket blev målt, og er desværre for højt. 156/78 så vidt jeg lige husker - alt over 140/90 er for højt. Det er det "sidste" tal, der er mest vigtigt, så det er ikke noget farligt eller noget, men det er grunden til min konstante hovedpine, svimmelhed og øgede tendens til at blvie forpustet. Jeg skal bestille tid hos min læge til om ca. 1½ uge, så han kan tjekke det, og 1½ uge efter skal jeg så til JM igen og have det tjekket. Hvis det fortsætter i det leje, skal jeg formodentlig have blodtryksnedsættende medicin. 
Ellers var alt perfekt, SF mål 27 cm og intet i urinen. Hun vejede mig ikke, og jeg glemte at spørge om hun ville gætte på lillemandens vægt - det må jeg høre hende om, om 3 uger
Hun gav sig goood tid, til at finde hjertelyd, og jagtede den også lidt rundt på maven efterhånden som han flyttede sig - tror mest det var til ære for kæresten, men sødt var det da 
Der følger ikke lige noget billede idag - vi har været i Kolding storcenter for at bytte julegaver, og handle lidt godt kød til nytår, det blev alligevel en længerevarende tur derud, og mit hoved er bare tæt på eksplosion!
Vi har takket pænt nej, til alt mulig juletam-tam i disse dage, dog skal vi lige til min stedfars fødselsdag imorgen
Onsdag skal vi købe barnevogn, og besøge et vennepar, torsdag skal vi i biffen og nytåret skal vi bare kæreste-fejre herhjemme! 
Det blev en lidt lang update, sorry for det 
Anmeld