18 dage over tid :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2010

camillahej

Hej alle sammen

Jeg er som sagt i overskriften, gået 18 dage over!

mine tester er NEGATIVE men dog har en af mine tester været svagt positive altså hvor man kunne se to streger. Jeg har lige været til lægen idag og fået taget en blodprøve, så nu må jeg vente og se.

Det skal siges jeg har fået ondt i brysterne & har fået helt tydelige blodåre i brysterne og min mave bobler som en blanding af mens-smerte og så dårlig mave..

Morgenkvalme er kun sket 1 dag, mit humør svinger rigtig meget..

Jeg er faktisk lidt spændt på hvad der sker, et eller andet sted håber jeg på jeg ikke er blevet gravid endnu, så jeg kan nå at feste igennem til nytår... Men jeg håber da lidt alligevel, min kæreste håber så inderligt jeg er gravid sagde han til mig idag. Men p-pillerne er først lige lagt for 2 måneder siden såeh?

Er der nogen der står eller har stået i lign. situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

har ikke stået i situationen med ville da lige give en og  fingre for meget baby støv:O)

Held og lykke glæder mig til at høre du er gravid

Anmeld

27. december 2010

SSL

Vær du bare glad hvis den er der allerede! Det er ikke altid man er så heldig! Jeg ville med glæde nyde en baby i maven fremfor en druktur en nytårsaften  Håber da der er gevinst for dig!!

Anmeld

27. december 2010

camillahej

jcmoller skriver:

har ikke stået i situationen med ville da lige give en og  fingre for meget baby støv:O)

Held og lykke glæder mig til at høre du er gravid

Det var en sød tanke.. Ja man kan vel kun en ting og det er at vente..

Anmeld

27. december 2010

camillahej

SSL skriver:

Vær du bare glad hvis den er der allerede! Det er ikke altid man er så heldig! Jeg ville med glæde nyde en baby i maven fremfor en druktur en nytårsaften  Håber da der er gevinst for dig!!

Ja da det kunne været rart med en bebs. uha ingen tvivl om det, kunne godt nøjes med børnechampagne. Men jeg sys det er gået ret stærkt hvis jeg virkelig er gravid.. !! Men tak skal du ha håber da os selv 

Anmeld

27. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

camillahej skriver:

Det var en sød tanke.. Ja man kan vel kun en ting og det er at vente..

Anmeld

27. december 2010

SSL

camillahej skriver:

Ja da det kunne været rart med en bebs. uha ingen tvivl om det, kunne godt nøjes med børnechampagne. Men jeg sys det er gået ret stærkt hvis jeg virkelig er gravid.. !! Men tak skal du ha håber da os selv 

Jeg kan godt forstå at det er en kæmpe omvæltning!! Men hvis du er, så bare husk på glæden ved det.. Der er intet trist i, ikke at kunne drikke og give den hele armen et nytår  Tror også glæden først overskygger alting hvis du får afvide der er en lille én

Jeg  for jer!

Anmeld

27. december 2010

camillahej

SSL skriver:

Jeg kan godt forstå at det er en kæmpe omvæltning!! Men hvis du er, så bare husk på glæden ved det.. Der er intet trist i, ikke at kunne drikke og give den hele armen et nytår  Tror også glæden først overskygger alting hvis du får afvide der er en lille én

Jeg  for jer!

Ja det nok rigtig nok det skal lige gå op for en så kommer det vel som en helt naturlig ting man ikke gider drikke til nytår hahhahah tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.