Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Hvordan er det med det tyke udflåd, som kommer i kølvandet på en ægløsning (ikke det tynde slim, som hjælper itl at transporterer sædscellerne), kommer det også hvis man er blevet befruget?

Håber det gav mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Rockertand

Som jeg har læst mig til, så kommer der som oftest noget hvidt lotionagtigt udflåd, ikke tykt - og det er langtfra alle, der oplever det, og man kan ikke bruge det som målestok på, om man er gravid eller ikke.

Anmeld

27. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Hvordan er det med det tyke udflåd, som kommer i kølvandet på en ægløsning (ikke det tynde slim, som hjælper itl at transporterer sædscellerne), kommer det også hvis man er blevet befruget?

Håber det gav mening

Altså jeg oplevede faktisk at jeg fik sådan noget udflåd i stil med det man har under ægløsning. Var faktisk ved at tro at jeg havde fået en meget meget sen ægløsning, og at min cyklus så havde rykket sig 2 uger, for det mindede bare sådan om hinanden. men i stedet testede jeg altså positivt 2 dage over tid.

Jeg ved ikke om det er forskelligt fra person til person, men sådan oplevede jeg det bare

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Som jeg har læst mig til, så kommer der som oftest noget hvidt lotionagtigt udflåd, ikke tykt - og det er langtfra alle, der oplever det, og man kan ikke bruge det som målestok på, om man er gravid eller ikke.

ok. Jeg plejer at få noget tykt stads i rigelige mængder i forbindels emed min ægløsning, har så bare spekuleret på om det også kommer hvis man nu er blevet befrugftet?

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Altså jeg oplevede faktisk at jeg fik sådan noget udflåd i stil med det man har under ægløsning. Var faktisk ved at tro at jeg havde fået en meget meget sen ægløsning, og at min cyklus så havde rykket sig 2 uger, for det mindede bare sådan om hinanden. men i stedet testede jeg altså positivt 2 dage over tid.

Jeg ved ikke om det er forskelligt fra person til person, men sådan oplevede jeg det bare

Så det vil dige at dit udflåd var anderledes end det plejede at være? Og tillykke med graviditeten

Anmeld

27. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Så det vil dige at dit udflåd var anderledes end det plejede at være? Og tillykke med graviditeten

Ja det var det helt bestemt...og tak  Jeg krydser for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.