jeg spørger måske dumt men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Chraz

Er der nogen af jer dejlige damer herinde der ved hvordan man finder ud af når man har ægløsning når ens mens er uregelmæssig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

SussieThyssen

Chraz skriver:

Er der nogen af jer dejlige damer herinde der ved hvordan man finder ud af når man har ægløsning når ens mens er uregelmæssig?

Så vidt jeg ved, kan du få nogle sticks at teste din urin med, på lignende vis som man tester om man er gravid. Men det er der sikkert andre der ved en masse mere om.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. december 2010

Mi

Mig bekendt kan man kun regne "tilbage".

Din ægløsning ligger 14 FØR den første dag i din mens. Hvis din periode er regelmæssig men blot længere end de 28 dage, kan du jo nogenlunde regne det ud, eller er det meget svært.

Min veninde fik at vide af lægen, da hun fik hormoner for at blive gravid at de skulle have sex på 10, 12, 14, 15, 16 og 18 dagen. Rimelig trivielt og udmattende, men vist også det mest "virksomme"

God arbejdslyst

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. december 2010

Chraz

MarianneSonne skriver:

Mig bekendt kan man kun regne "tilbage".

Din ægløsning ligger 14 FØR den første dag i din mens. Hvis din periode er regelmæssig men blot længere end de 28 dage, kan du jo nogenlunde regne det ud, eller er det meget svært.

Min veninde fik at vide af lægen, da hun fik hormoner for at blive gravid at de skulle have sex på 10, 12, 14, 15, 16 og 18 dagen. Rimelig trivielt og udmattende, men vist også det mest "virksomme"

God arbejdslyst

Marianne

www.stjerneleg.dk

Tusind tak for dit svar

Jeg synes det er lidt svært.. For nogle gange er det 3 uger over tid, andre gange 3 dage og det svinger simpelthen helt vildt.. Så kan ikke rigtig gennemskue hvornår det er

Anmeld

27. december 2010

Snefnug1984

27. december 2010

vitapigen

Hejsa

Jeg havde samme problem inden jeg blev gravid. Jeg købte en masse ægløsningsteste billigt på nettet. Så tog jeg gennemsnittet af mine cykluser det sidste halve år. Gennemsnittet var hos mig 34 dage. På brugsanvisningen på ægløsningstestene var der et skema, hva dag man så skulle starte med at teste. Så jeg testede fra den dag indtil den blev positiv og det betød så at man virkelig skulle til at igang med det sjove  Det lykkes for mig at blive gravid på den måde

Held og lykke

Anmeld

27. december 2010

MosterA

vitapigen skriver:

Hejsa

Jeg havde samme problem inden jeg blev gravid. Jeg købte en masse ægløsningsteste billigt på nettet. Så tog jeg gennemsnittet af mine cykluser det sidste halve år. Gennemsnittet var hos mig 34 dage. På brugsanvisningen på ægløsningstestene var der et skema, hva dag man så skulle starte med at teste. Så jeg testede fra den dag indtil den blev positiv og det betød så at man virkelig skulle til at igang med det sjove  Det lykkes for mig at blive gravid på den måde

Held og lykke

åh hvor dejligt at høre - det er nemlig den metode jeg er igang med at afprøve. Jeg kunne nemlig heller ikke finde ud af hvornår jeg havde ægløsning da jeg er meget ureglmessig

Så  nu vil jeg bare vente,  finger og bare håbe på det også er vejen frem for mig

Anmeld

27. december 2010

Chraz

tusind mange tak for alle jeres svar  så har jeg da lidt og gå efte. håber det virker. Vil dælme gerne have en lille baby mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.