Det kan godt være det ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Benjamins'mor

...hjælper. Men er i ikke søde lige at skrive de ting i har hørt man kan gøre for at sætte fødslen igang. For så er det altså værd at prøve.

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

SussieThyssen

281210 skriver:

...hjælper. Men er i ikke søde lige at skrive de ting i har hørt man kan gøre for at sætte fødslen igang. For så er det altså værd at prøve.

På forhånd tak.

Hvis du er over tid, så gå nogle lange ture, gå på trapper og gør rent, og så ellers godt med sex.
Men ellers er der ikke meget andet at gøre end at vente.
Naturen er nu engang sådan indrettet, at det er dine og barnets hormoner der sætter gang i fødslen og det kan man nu engang ikke booste med noget som helst undtagen direkte indgriben fra fødegang og sygehus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. december 2010

Chraz

281210 skriver:

På forhånd tak.

jeg spurgte min jordemoder om der var noget man kunne gøre for at sætte skub i det. Men hun sagde at man desværre ikke selv kunne gøre noget for at sætte gang i det. du må væbne dig med tålmodighed

men  for der snart sker noget

Anmeld

27. december 2010

Kvindemin

281210 skriver:

På forhånd tak.

Varmt vand, sex (orgasme samme tid), nulre brystvorter under vamt vand, spis dig mæt i noget mad du helt vildt godt kan li - overmæt, trapper, gåture, massage under fødder og lænd.
Men om det hjælper ved jeg ikke?
Jeg fødte lige efter god sex første gang.....

Held og lykke

Anmeld

27. december 2010

Isabella_mor

det der med sexen er altså en stor fed skrøne...

det kan være med til at man måske får bevæget sig lidt og få barnets hoved til at sætte sig bedre fast. men det med at det skulle sætte gang i fødslen er noget værre sludder..

man fraråder faktisk sex så tæt op til terminen ISÆR hvis slimproppen er gået, pga der er høj risiko for infektion..

overmæt ville jeg nu ikke give mig i kast med... der er jo fare for at få det dårligt og ørle det hele op igen... 

men lange gå ture hvis kropen er i stand til det skader ikke og en tur op og ned af trapperne skader heller ikke...

men husk nu også lige at få hvilet dig lidt, for du har INGEN ide om hvor længe din fødsel kommer til at tage og hvis du har uregelmessige Veer allerede nu, så er du jo lige op over.. og hvis dine veer ikke er så slemme så er det VIGTIGT at du får samlet kræfter til at skulle arbejde hårdt og længe for at få dit barn til verden...

men du kan jo lige få tiden til at gå med at tjekke om du har fået pakket det hele til sygehuset... pusletaske og tøj til dig selv... så du er 100% klar til at din lille basse kommer ud til jer..

Anmeld

27. december 2010

9510

Et langt varmt karbad

Anmeld

27. december 2010

Alberts/

en god stor potion tålmodighed og en røvfuld hvile, det hjalp mig haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.