træt af det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. september 2008

gladmortil3

Kære dig hvor er jeg træt ad det hele nu ikke at jeg er træt af min familin min omgangs kreds og andre omkring mig jeg er træt af at det hele skal planlægges ned i mindste detalje nu er det ikke bare noget med at man ringer og høre om farmor og farfar vel have ungerne til overnatning næ nu skal det helst være til 2 overnatninger da jeg ved at skal vi noget bruger jeg hele den første dag bare på at sove og stadigvæk kan jeg da nemt sover igen når vi køre os en tur.... jeg savner mit gamle liv hvor planlægning og kalender var en by i rusland det jeg skulle huske husket jeg og jeg var hjenren i vores lille familie dette er jeg ikke mere jeg jeg har det elendigt med det savner at jeg ikke har overskud til at lave noget med ungerne for efter en timer er jeg bare så træt at jeg bare har lyst til at ligge mig til at sove og det kan ungerne ikke forstå de forstår ikke at når de lige leger bedst skal de hjem de forstår ikke at jeg ikke har så meget tålmodighed med dem som jeg har haft alt min energi er bare forsvundet alt sammen pga af en sygdomshelvede gid det aldrig var sket gid jeg var den samme glad smilene og fyld med energi i stede for en træt mor som ikke har overksud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

3rollinger

Jeg kan sgu godt forstaa dig. Det maa vaere haardt med 3 smaa unger.

Og den der med at have mere taalmodighed og overskud kender jeg godt, og jeg har endda kun 2.

Jeg kan ikke komme med nogen gode raad, men jeg kan da kaste lidt opmuntring din vej. Vi kommer alle ind i en periode hvor alt synes lidt uoverskueligt, men man kommer ud paa den anden side, hvor dagene ser lidt nemmere ud.

Hold ud, i sidste ende ved vi jo alle at boernene er det vaerd (L)

(H
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.